دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات ۵ میلیارد ریالی در عملیات پلیس ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۵۶:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت منزلی در یکی از محله های شهرستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه و بنا بر اظهارات صاحب خانه در زمانی که آنان در منزلشان حضور نداشتند، سارقان وارد منزلشان شده و در حدود ۳۰۰ گرم طلا و تعداد ۲۷ قطعه سکه بهار آزادی را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شروع تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، در کمتر از ۴۸ ساعت اعضای این باند سرقت شناسایی و در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ، با هماهنگی قضائی و در حین فروش طلاجات دستگیر شدند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به کشف طلاجات مورد نظر و تحویل آن به مالباخته در این عملیات پلیسی تصریح کرد: ۳ متهم دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه لازم است شهروندان توصیه‌های پلیس را جهت پیشگیری از سرقت مورد تاکید قرار دهند و از نگهداری طلاجات و وجه نقد در منزل اجتناب کنند گفت: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بدون فوت وقت موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی