خودورها و موتورسیکلت‌های مخل آسایش عمومی در ساوه توقیف می شوند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۴۷:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار, سرهنگ علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح بنا به درخواست شهروندان در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار گرفته و خودرو و موتورسیکلت برهم زنندگان نظم و آسایش عمومی و ایجاد مزاحمت به هر  نحو ممکن که موجب نارضایتی شهروندان شود، به مدت یک ماه توقیف می شود و این افراد برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه وسایط نقلیه هنجارشکن در صورت انجام حرکات مخاطره‌آمیز، سلب آسایش شهروندان و آلودگی صوتی توسط گشت‌های پلیس توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس و دستگاه قضائی است و این طرح‌ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف پس از تحویل به پارکینگ، اعمال قانون می شوند و پلاک‌های آنها در سیستم راهنمایی و رانندگی توقیف اعلام می شود و ترخیص آنها پس از یکماه منوط به طی روند ادارای و قضایی است.

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد و حفظ امنیت مردم است با شدت هر چه تمامتر ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی