ساوجی ها رقبای خود در لیگ برتر فوتسال را شناختند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۵۴:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مراسم قرعه کشی آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ساعتی قبل به میزبانی باشگاه مس سونگون و در شهر تبریز برگزار شد که تیم ها در دو گروه ۷ تیمی رقبای خود را شناختند.

سن ایچ ساوه نماینده استان در این رقابت در گروه دوم با تیم های مس سونگون , فرش آرا مشهد , ملی حفاری اهواز , هایپر شهر , ارژن شیراز و راگا تهران به رقابت خواهد پرداخت .

گیتی پسند اصفهان , ستارگان ورامین , شهروند ساری , محمدسیما قم , مقاومت البرز , اهورا بهبهان و کراپ الوند ایرانیان نیز در گروه اول این رقابت ها قرار گرفته اند .

ساوجی ها که سال گذشته با کسب نتایج قابل قبول و قرار گرفتن در رده ششم به مرحله پلی آف صعود کرده بودند , با قبول شکست در ۲ بازی از ۳ بازی مقابل تیم گیتی پسند اصفهان از صعود به فینال بازمانده و در اولین سال حضور در لیگ برتر نشان دادند که حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر دارند .

نماینده استان که در این فصل بازیکنانی چون پژمان بهادیوند , سینا پرکاس , علیرضا ابوالفاسمی و مهدی کریمی را جذب کرده و با تمدید قرار داد با اصغری مقدم سرمربی خود در این رقابت ها حاضر شده است در اولین دیدار خود با مس سونگون قهرمان فصل گذشته در ساوه مصاف خواهد کرد

گفتنی است این رقابت ها در دو گروه ۷ تیمی برگزار خواهد شد که ازهر گروه ۳ تیم بالای جدول به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در مرحله بعد این ۶ تیم بصورت رفت و برگشت باهم به رقابت خواهند پرداخت تا در پایان قهرمان این فصل نیز مشخص شود .

همچنین دو تیم پایین هر گروه بصورت دوره ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا در پایان تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول نیز مشخص شود .

بنابر تصمیم اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور , قراراست رقابت های این فصل از اواخر آبان ماه یا اوایل آذرماه برگزار شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی