اعضای هیئت رئیسه و روسای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر ساوه مشخص | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۱:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

در جلسه رأی گیری به منظور انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه «حسین ناصری « با کسب ۹ رای، سکان هدایت شورای این شهر را برای سال سوم بر عهده گرفت .

در جریان برگزاری انتخابات حسین ناصری و عبداله سالمی نامزد انتخابات رئیس شورا شدند که با کناره گیری عبداله سالمی از رقابت، حسین ناصری با ۹ رای به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

در ادامه رای گیری برای سال چهارم فعالیت شورای شهر ساوه، با اکثریت آراء « علی بسطام» با ۹ رای به عنوان نایب رئیس و « سیدحسن خدامی» دبیر اول و «مرتضی سعیدی» دبیر دوم و «احمد حاج امینی» نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شدند .

در ادامه این انتخابات با تشکیل هیات رئیسه جدید، مسئولان کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ساوه نیز برای یک سال به شرح زیر انتخاب شدند .

کبری طاهری به عنوان رییس کمیسیون عمران، مرتضی سعیدی نیک رییس کمیسیون حمل و نقل ، علی بسطام رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی، سید حسن خدامی رییس کمیسیون حقوقی و املاک، سعیده محمودی رییس کمیسیون امور بانوان ، احمد حاج امینی رییس کمیسیون امور مالی و خزانه دار ، محمد نادی رییس کمیسیون شهرسازی و عبداله سالمی رییس کمیسیون خدمات شهری، حسین ناصری به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی انتخاب شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی