هنرمندان قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش‌ها سوق دهند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۲۲:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان شهرستان، هنرمندان، خانواده‌های شهدا و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مزار شهدای ساوه گلباران و از دو خانواده شهید دیدار بعمل آمد. 

نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با تجلیل از رشادت‌های شهدا در آن دوران گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ظرفیت و استعداد هنرمندانه‌ای که خداوند به آنان عطا کرده بود توانستند با زبان هنر که همان رشادت و مقاومت بود مردم را به مقابله با ظلم دعوت کرده و به جبهه‌های حق علیه باطل بکشانند. 

حسین حاجی حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در جبهه‌های جنگ را نتیجه هنرمندی شهدا دانست و افزود: امروز وظیفه همه مردم خصوصا هنرمندان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب سنگین است چراکه در فضایی با تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی و رسانه‌ای مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت قشر هنرمند در انتقال داده‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس در این ایام دو چندان شده است، اضافه کرد: هنرمندان امروز جامعه باید همان نقش شهدا در دوران دفاع مقدس را ایفا کنند و اقشار مختلف مردم خصوصا قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش‌ها سوق دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این برنامه وظیفه هنرمندان و اصحاب رسانه در امتداد نورانیت دفاع مقدس را وظیفه‌ای سنگین دانست و گفت: در روزگاری که رسانه‌های دشمن بدنبال ایجاد تحریف در دوران دفاع مقدس و وارونه جلوه دادن رشادت‌ها هستند، خبرنگاران و هنرمندان در انتقال صحیح ارزش‌ها وظیفه خطیری دارند. 

حجت‌اله دستجانی با تاکید بر اینکه نباید در این مسیر دچار لغزش و تردید شویم افزود: باید سنگرها ها را حفظ کرده و مراقب جهت گیری‌ها در جامعه باشیم تا به سمت و سوی دشمن کشیده نشویم.

گفتنی است نماینده وزیر در این مراسم با اهدای لوح تقدیر که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده بود و یک جلد کلام الله مجید از خانواده هنرمند شهید سبط احمدی و دو خانواده دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی