نوزدهمین مرکز نیکوکاری در ساوه افتتاح شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۳۲:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس کمیته امداد در آیین افتتاح این مرکز از تحت پوشش بودن ۷ هزار و ۶۰۰ نفر در کمیته امداد خبر داد و گفت : در حال حاضر ماهانه بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ خانوار بعنوان مددجوی ثابت از این نهاد مقدس خدمات دریافت میکنند.

عباس محمدی هزاوه افزود : رسالت جدید کمیته امداد واگذاری امور به خود مردم جهت کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است لذا این هدف با ایجاد مراکز نیکوکاری در حال انجام است .

وی تصریح کرد. : مرکز نیکوکاری نور که مزین به نام شهید محمد اورنگ از شهدای هشت سال دفاع مقدس است بعنوان نوزدهمین مرکز در ساوه ، در منطقه حاشیه شهر در منطقه سرداران ساوه افتتاح شده تا بتواند با شناسایی افراد نیازمند این منطقه , بخش بزرگی از مشکلات آنان را برطرف کند .

وی از هدف گذاری ایجاد ۲۲ مرکز نیکوکاری در ساوه خبر داد و عنوان کرد : مراکز نیکوکاری ساوه در شش ماهه نخست سالجاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته اند که از این حیث شهرستان ساوه در استان رتبه نخست را داراست .

محمدی هزاوه از مراکز نیکوکاری بعنوان کمیته امداد کوچک یاد کرد و گفت : این مراکز یک کمیته امداد کوچک در دل محلات هستند که نیاز محرومان را شناسایی و بدون بروکراسی اداری و آسان تر مرتفع نماید .

رئیس کمیته امداد ساوه تصریح کرد : چنانچه مشکلات برخی افراد نیازمند در محلات مذکور شناسایی و رفع شود پیامدهای بعدی فقر را در بر نخواهد داشت و این مراکز که با محوریت مساجد و اماکن فرهنگی راه اندازی میشود نقش بسزایی در کاهش آلام فقر ایفا خواهند کرد .

وی همچنین خط قرمز مراکز نیکوکاری را فعالیت های سیاسی و جناحی دانست و عنوان کرد : امیداست با راه اندازی این مراکر در سطح شهرستان ضمن حفظ و صیانت از اطلاعات نیازمندان , اثرات فقط در جامعه از بین بروند

گفتنی است در پایان این مراسم فعالیت رسمی این مرکز با اهدای مجوز به سید عقل عطارد بعنوان مسئول مرکز نیکوکاری نور آغاز شد . همچنین از مادر شهید محمد اورنگ که این مرکز مزین به نام آن شهید والامقام است تجلیل شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی