امضای قرارداد همکاری دو شرکت لوازم خانگی ایرانی و ژاپنی/ استاندار مرکزی: تحریم‌ها فرصت است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۱۴:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از فارس , مراسم انعقاد قرارداد بین دو کمپانی تولید لوازم خانگی ایرانی و ژاپنی، با حضور استاندار مرکزی و مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت و فرماندار ساوه برگزار شد.

این شرکت تولیدکننده یخچال با انعقاد قرارداد همکاری در راستای ایجاد فرصت برای توسعه قابلیت صادرات گام برداشته و در رونق اقتصادی نقش بسزایی دارد و بهره‌برداری از فاز توسعه این واحد تولیدی گامی موثر در راستای اشتغالزایی خواهد بود.

قرارداد تولید لوازم خانگی از جمله انواع یخچال فریزر میان یکی از شرکت‌های ژاپنی و یک شرکت در ساوه با هدف تولید محصولات لوازم خانگی تحت لیسانس شرکت ژاپنی در ایران منعقد شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که تحریم موفقیت‌هایی برای کشور به ارمغان داشته و ثمره ایجاد تحریم توسط دشمنان، واحدهای تولیدی فعال است.

وی بیان کرد: ملت ایران پویا با تاریخ درخشان و سراسر موفق و مقاوم در برابر دشمنان بوده و نشان داده که تحریم اثری در این کشور نخواهد داشت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز اوج بالندگی و  خودکفایی را در سطح کشور شاهد هستیم و این موفقیت در  ۲۵۰۰ سال بی سابقه  بوده؛ به طوری که توسعه تولیدات حاصل تحریم‌های ظالمانه است.

وی گفت: دشمنان بدانند هر تلاش و توطئه‌ای جهت عقب نگه داشتن مردم انجام بدهند، اینگونه پاسخ می‌گیرند که با همگرایی و انسجام و کار علمی و با تجربه تحریم را رفع سوء اثر خواهیم کرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: واحد‌های تولیدی موفق باید چراغ راه و الگویی برای تولیدکنندگان و صنعت کشور باشند که شاهد تحقق جهش تولید در تمام بخش‌ها باشیم.

آقازاده گفت: حمایت لازم از تولیدکنندگان در اولویت بوده اگرچه مشکلاتی وجود دارد که بخشی به مدیریت و بخشی به اثرات تحریم برمی‌گردد و باید اصلاح و بازنگری دستگاه‌ها و هماهنگی جهت رشد تولید صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی