طرح عملیاتی وپ‍ژه پلیس ساوه در برخورد با مخلان نظم و آرامش عمومی/۱۷ نفر دستگیر شدند | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۱۶:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” با اعلام جزئیات بیشتر این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آرامش عمومی،‌طرحی را به مدت دو روز با هماهنگی مقام قضائی در سطح شهرستان اجرایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان شناسایی و دستگیری ۱۷ نفر از مخلان نظم و آرامش عمومی ادامه داد: جرائم این افراد شامل شکستن شیشه و آیینه خودروها، تخریب اموال عمومی، سرقت ،ایجاد مزاحمت برای افراد و اخلال در نظم و آسایش عمومی بوده است.

وی با تأکید بر این که در بازجویی های صورت گرفته افراد دستگیر شده، به شرارت های گروهی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان از مشارکت و همکاری خوب شهروندان و اهالی مناطق مختلف مسکونی این شهرستان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و شناسایی و دستگیری مجرمان قدردانی کرد و خواستار تداوم و استمرار همکاری شهروندان با پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی