اولین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در ساوه به بهره برداری رسید | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۳۱:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مدیرکل دامپزشکی استان در آیین افتتاح این بیمارستان گفت : بیمارستان دامپزشکی وتسا ساوه که بعنوان اولین بیمارستان دامپزشکی استان افتتاح شده است از قسمت های مختلفی شامل آزمایشگاه , رادیولوژی , محل بستری و معاینه دام , داروخانه و … تشکیل شده و به انواع دام بزرگ و کوچک و طیور خدمات رسانی خواهد کرد .

محسن شانقی افزود : افتتاح و راه اندازی این مرکز خدمات گسترده ای را برای دامداران و تولیدکنندگان در شهرستان و همچنین سایر نقاط استان خواهد داشت و منشا خوبی برای خدمات رسانه در این حوزه خواهد بود .

وی عمده فعالیت شهرستان ساوه در این حوزه را پروار بندی دام , مرغداری ها و شیلات عنوان کرد و گفت : شهرستان ساوه بعنوان دومین شهر از نظر جمعیت دامی است و پتانسیل خوبی در زمینه دام پرروی دارد لذا افتتاح این مرکز علاوه بر ارائه بروزترین خدمات به تولیدکنندگان و دامداران , با ایجاد محیطی مناسب در راستای تکریم ارباب رجوع قدم برداشته است .

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد : کادر درمان و دامپزشکان مستقر در این مرکز در بحث پیشگیری و مبارزه با بیماری های دام خصوصا بیماری های مشترک انسان و حیوان میتوانند خدمات قابل قبولی را به مراجعه کنندگان ارائه کنند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در حاشیه افتتاح این مرکز وجود بیمارستان دامپزشکی را از نیازهای ضروری ساوه دانست و گفت : دامداران و تولیدکنندگان این عرصه با مشکلات عمده ای در این زمینه مواجه بودند و بعضا برای درمان دام ها و طیور خود به استان های همجوار و پایتخت مراجعه میکردند.

علی میرزایی با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی موجب سرمایه گذاری برای ایجاد چنین مراکز مورد نیاز در سطح شهرستان خواهد شد افزود : سرمایه گذاران این بخش نیازمند حمایت و ارائه تسهیلات مناسب هستند تا بتوانند خدمات خود را در سطح منطقه گسترش دهند.

وی افتتاح این مرکز را گام خوبی برای جلوگیری از انتقال دام و طیور جهت درمان به استان های اطراف و کاهش هزینه های تمام شده دانست و گفت : تهیه اقلام پزشکی و دارویی مورد نیاز این مرکز با فراهم کردن تسهیلات مناسب کمک شایانی به دامداران و تولیدکنندگان در مواقع بحرانی خواهد کرد .

گفتنی است این مرکز با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۴ میلیون ریال از طریق بخش خصوصی زمینه اشتغال ۱۱ نفر را فراهم کرده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی