ورود بیش از ۴۱۵ هزار نامه و بسته پستی در یکسال اخیر به ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۷:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

رضا شمس در گفت‌وگو با پایگاه خبری ساوه نار به مناسبت ۱۸ مهرماه روز جهانی پست، شبکه پست را به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع دانست و اظهار کرد: پست نقش زیربنایی در توسعه همه جانبه ملت‌ها ایفا کرده است و امروزه علیرغم پیشرفت نهادهای ارتباطی و گستردگی آن، همچنان نقش مکمل خود را ایفا می‌کند. 

وی تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تا امروز ترافیک وارده بالغ بر ۴۱۵ هزار و ۲۹۰ بوده است که شامل انواع پاکت نامه، مرسوله‌های پستی، قبوض و … می‌شود.

رئیس اداره پست ساوه از ارسال ۱۶۷ هزار و ۳۰۰ بسته و پاکت از شهرستان ساوه به سایر نقاط کشور خبر داد و افزود: در این مدت بیش از ۸۹ هزار سرویس خدماتی شامل ارائه استعلامات کد پستی، درخواست کد پستی،ارسال پیامک و رسید الکترونیکی و … به شهروندان ارائه شده است.

شمس تعداد دفاتر پیشخوان دولت در ساوه را ۱۶ عدد اعلام و از فعالیت  ۱۰ دفتر ICT روستایی در سطح شهرستان ساوه خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه حجم مرسوله‌های پستی و توزیع آنها به لحاظ صنعتی بودن و جغرافیای شهرستان به مراتب بالاتر و مشکل تر از سایر شهرها و مرکز استان است، گفت: در حال حاضر ۱۲ نامه رسان در شهر روزانه بیش از ۱۰۰ بسته یا نامه را به دست شهروندان می‌رسانند.

رئیس اداره پست ساوه کمبود نیروی کاری در این اداره را از مهم ترین مشکلات موجود دانست و گفت: این تعداد نیروی نامه رسان پاسخگوی حجم ترافیک وارده نیست و بعضا این افراد باید تا آخر وقت با مرسوله های پستی را جابجا کنند.

گفتنی است کمبود نیروی انسانی، نیاز به وسایط نقلیه موتوری جدید و ترمیم بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان ساوه که قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد از جمله خواسته‌های پرسنل این اداره در جهت تکریم ارباب رجوع و مناسب سازی فضا برای قرارگرفتن مرسولات پستی و کسب رضایت شهروندان بود.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس به همراه علی میرزایی معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز با حضور در این اداره ضمن تبریک روز جهانی پست از بخش های مختلف این اداره بازدید بعمل آوردند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی