افتتاح پل هفت دهانه ساوه در دهه فجر سالجاری | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۲۹:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , «مجید امیرحسینی» روز چهارشنبه به ایرنا، ‌ گفت:‌ این پروژه تا امروز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این رابطه کار ساخت عرشه،  حفاری پایه ها و سبدگذاری انجام و برای عملیات بتن ریزی آماده شده است.

به گفته او،  عرشه این پل روی ۱۲ ستون در هر طرفین نصب خواهد شد و در مجموع طول پل ۴۵ و عرض آن نیز ۱۰ متر است.

مدیر امور منابع آب ساوه که به عنوان ناظر این پروژه فعالیت می کند، افزود:‌ عرشه فلزی نیز در شرکت ماشین سازی اراک به عنوان پیمانکار ساخته شده و به محض آماده شدن پایه ها، منتقل و کار نصب آن آغاز خواهد شد.

امیرحسینی گفت: مجموع اعتبارات بازسازی پل هفت دهنه ۵۲۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۷۲ میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شده و سند پرداخت ۱۲ میلیارد ریال دیگر هم آماده است.

وی اظهار داشت: اگر مشکل خاصی در روند اجرای این پروژه پیش نیاید، پیش بینی می کنیم در ایام دهه فجر امسال پل هفت دهنه را افتتاح کنیم.

بارش های گسترده و وقوع سیلاب در ۱۲ فروردین سال گذشته باعث شد پل ۳۰ ساله هفت دهنه که مسیر ارتباطی ۱۱ روستا و سد الغدیر به ساوه است تاب مقاومت را از دست دهد و فرو ریزد.

روند بازسازی این پل پس از تعیین پیمانکار، در روز نهم تیر امسال آغاز شد و ساکنان روستاهای منطقه و همچنین کارکنان سد الغدیر که در جنوب غربی ساوه به وسیله این پل به شهر متصل می شوند، امیدوارند با تکمیل هرچه سریع تر این پروژه در فصل سرما و بارندگی مشکلی برای تردد نداشته باشند.    

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی