ساخت یک مدرسه خیرساز در طرح آجر به آجر در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۶:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این کلنگ زنی این مدرسه گفت : ساخت این مدرسه خیرساز در راستای اجرای طرح آجر به آجر وزارت آموزش و پرورش و با مشارکت دو تن از خیران گرانقدر ساوجی از امروز آغاز خواهد شد .

ابراهیم فراشیانی افزود : در طرح آجر به آجر خیرانی که تمایل دارند به عرصه مدرسه سازی وارد شوند اما توان ساخت یک مدرسه را به تنهایی ندارند میتوانند با مشارکت سایر خیران اقدام به این کار خیرخواهانه نمایند تا آثار خیر آن همواره در جامعه نمایان باشد .

وی با اشاره به مشارکت خانواده طبیبی و زکی در ساخت این مدرسه تصریح کرد : این مدرسه در زمینی بالغ بر ۲۲۰۰ متر با ۶ کلاس در منطقه شهرک علوی ساخته خواهد شد.

فراشیانی با نگرانی از روند رو به رشد دانش آموز در شهرک علوی ساوه گفت : در چند سال اخیر بیش از یک هزار دانش آموز در این منطقه اضافه شده است و تمامی مدارس خیرساز این منطقه طی سالهای اخیر بصورت دو شیفت فعالیت میکنند که در صورت ادامه این روند این منطقه با مشکل کمبود مدرسه مواجه خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مدارس این منطقه گنجایش دانش آموزان بیشتری ندارد تصریح کرد : شهرستان ساوه در بحث خیران مدرسه ساز در استان حرف اول را میزند اما در صورتی که در تهیه زمین برای ساخت این مدارس اقدامی نشود در آینده مشکلاتی را همراه خواهد داشت .

رئیس آموزش و پرورش ساوه همچنین از آغاز کلنگ زنی و ساخت دو مدرسه جدید تا پایان آبان ماه سالجاری خبر داد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این آیین از خیران مدرسه ساز بعنوان سرمایه های بزرگ شهرستان یاد کرد و گفت : این خیرین ذخیره گرانبهایی برای شهرستان هستند و اگر وجود پر برکت این افراد نبود امروز در بحث آموزش و پرورش در ساوه مشکلات فراوانی وجود داشت .

حجت الاسلام سبزی افزود : در بحث مالیات بر ارزش افزوده تنها شهرستانی که بشدت متضرر شد ساوه بود و به لحاظ اینکه این شهر صنعتی است از بسیاری از نقاط کشور برای کار به این شهر مهاجرت میکنند و همین امر نیازمند تامین زیرساخت های فرهنگی , آموزشی و تفریحی است .

وی با تاکید بر لزوم جبران عوارض متاثر از ارزش افزوده برای شهرستان گفت : به دنبال تصویب طرحی در مجلس هستیم تا از این محل سهم بیشتری برای شهرستان ساوه درنظر گرفته شود چراکه با وجود این گستردگی و افزایش جمعیت در شهرستان ممکن است تامین زیرساخت ها دچار مشکل شود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی