کرونا نماز جمعه ساوه را بازهم تعطیل کرد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۱۸:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ستاد نماز جمعه ساوه ساعتی قبل در اطلاعیه ای از لغو نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه خبر داد و اعلام کرد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و همچنین رعایت حال نمازگزاران گرامی پس از مشورت با مسئول محترم شورای سیاستگذاری استان مرکزی، نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ساوه استثنائاً این هفته برگزار نمی گردد.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری همشهریان عزیز با مسئولان بهداشتی از هفته آینده شاهد برگزاری مجدد نمازجمعه در شهرستان ساوه باشیم.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه نیز با توجه به شرایط حاد کرونایی شهرستان ساوه اعلام کرد از تاریخ پنج شنبه ۹۹/۸/۱۵ تا سه شنبه ۹۹/۸/۲۰ برگزاری نماز جماعت در مساجد شهرستان تعطیل می باشد .

به گزارش فارس , رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در روزهای اخیر وضعیت شهر ساوه از لحاظ شیوع بیماری کرونا را مشکی اعلام کرد و معاون سیاسی استانداری مرکزی نیز از تعطیلی صنوف شهرستان خبر داد .

این در حالیست که اتاق اصناف ساوه در اطلاعیه ای اعلام کرده است تاکنون مصوبه ای در خصوص تعطیلی اصناف این شهرستان صادر نشده و اصناف میتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

شب گذشته اما اتاق اصناف در اطلاعیه ای دیگر اعلام کرد طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا ، سفره خانه های سنتی و قلیان سراها اجازه ارائه مواد دخانی ( قلیان ) را در واحد های صنفی خود ندارند و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

عزیزی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز از تشدید بازرسی ها و پلمب واحدهای متخلف خبر داده و گفته است که نظارت بر اجرای مصوبات بر عهده دانشکده علوم پزشکی، اتاق اصناف و فرماندار محترم بوده و در صورت رویت هر گونه تخلف، ضمن پلمپ صنف متخلف، برخوردهای قانونی با آن انجام خواهد گرفت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی