دستگیری سارق حر فه ای محتویات داخل خودرو / تلف شدن ۱۴ راس دام در اثر تصادف در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۳۰:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو طی هفته گذشته در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان، سارقی حرفه ای شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

عیسی آبادی از شهروندان خواست از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده مانند قفل پدال ، قفل فرمان ، دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

🔺در برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با گله گوسفند در جاده ساوه – سقانلیق تعداد ۱۴رأس دام تلف شد.

سرهنگ” عیسی آبادی ” فرمانده انتظامی شهرستان در این باره گفت: شب گذشته با اعلام گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در محور ساوه – سقانلیق، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که در برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک گله گوسفند رخ داد، تعداد ۱۴رأس دام تلف و ۳ رأس دیگر دچار صدمه شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: صحنه این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه بازدید و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی