کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش از ماموریت های بسیج فرهنگیان | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۴۸:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار عباس مطهری که صبح امروز برای نشست با رئیس و معاونین آموزش و پرورش شهرستان ساوه به این شهر سفر کرده بود , پیگیری برنامه های بسیج فرهنگیان در مجموعه آموزش و پرورش را از اهداف سفر به استان مرکزی دانست و گفت : ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش بر مبنای سیاست های کلی تحول آموزش و پرورش , سند تحول بنیادین , بیانات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های بسیج فرهنگیان در ستاد آموزش و پرورش , مدارس و در بیرون از مدارس برای تحقق عزم ملی برای حمایت از آموزش و پرورش گفت : در شرایط کرونا از اسفند ۹۸ تاکنون فرهنگیان عزیز با همت مدیران آموزش و پرورش از سطح مدرسه تا وزارت خانه زحمات زیادی کشیدند که باعث تقدیر مقام معظم رهبری نیز شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد : بسیج فرهنگیان نیز در ابتدا و در کنار سایرین عمدتا کارهای عمومی از جمله ماسک دوزی و غربالگری و ضدعفونی اماکن عمومی را آغاز کرد و تا تهیه بسته های معیشتی و تهیه ابزار آموزش مجازی و کارهای جهاد آموزشی نیز پیش رفت .

وی با تاکید بر اینکه با آغاز سال تحصیلی و بر اساس رصد صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که باید در چند زمینه کار تخصصی انجام شود و نباید منحصر به کار عمومی شد گفت : بر خلاف تصور عموم معلمان ما در دوران آموزش مجازی چندین برابر حالت عادی وقت گذاشتند و این باعث شد که زندگی آنها تحت شعاع قرار بگیرد.

سردار مطهری افزود : معلمان عزیز چون وقتی زیادی در این ایام میگذاشتند علاوه بر لطمه به زندگی شخصی آنها , بخاطر استفاده از گوشی و تبلت و کار کردن در فضای بسته آسیب های جسمی و روحی نیز متحمل شدند اما افکار عمومی در کنار همه فعالیت آنها متوجه تلاش های آنان نمیشد .

رئیس سازمان بسیچ فرهنگیان به اجرای پویش ” لبخند رضایت ” در راستای تکریم از فرهنگیان اشاره داشت و افزود : با همه این تفاسیر وظیفه خود دانستیم که مجاهدت خاموش معلمان را با ابزار فضای مجازی و رسانه به جامعه منتقل کنیم و یک تقدیر همگانی از معلمان صورت پذیرد که با پیگیری بسیج فرهنگیان این کار آغاز شده و بسیاری از مسئولان به این پویش پیوسته اند و حتی مجلس نیز بیانیه ای با امضای ۲۰۵ نماینده برای حمایت از معمان صادر کرد . .

وی ضعف در حوزه پرورشی را از دیگر مشکلات آموزش از طریق فضای مجازی دانست و عنوان کرد : در محور دیگر متوجه شدیم که بخاطر عدم حضور دانش آموزان در مدرسه و قطع ارتباط با معلم و مدرسه و علیرغم تلاش های صورت گرفته از وزارت خانه تا مدارس در حوزه پرورشی دانش آموزان لطمه خورده اند که در این زمینه نیز ورود کردیم و اقدامات لازم را انجام دادیم و برنامه هایی نیز در حال اجراست .

سردار مطهری گفت : در سومین محور هم با توجه به نزدیکی امتحانات اما تعدادی از دانش آموزان از تحصیل محروم بودند لذا پیگیر شروع جهاد آموزشی شدیم تا معلمان جوان به میدان بیایند که خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شد و درصد قابل توجهی از این موضوع حل شده است .

وی با تقدیر از همه معلمان و فرهنگیان در راستای اجرای برنامه های بسیج فرهنگیان گفت : در استان مرکزی و شهرستان ساوه برنامه های بسیج فرهنگیان به خوبی پیش میرود و امیدواریم در آینده این اقدامات به نتایج بهتری ختم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی