پلمب ۴ واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۵۲:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” گفت:در رصدهای انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان، کانال ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می کردند را مورد رصد و پایش قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، ۴ نفر از مدیران و گردانندگان این کانال ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آنها در هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با عنایت به اینکه این افراد از متصدیان واحد های صنفی بودند ضمن تهیه مستندات و هماهنگی، واحدهای صنفی آنان برابر ابلاغیه های صنفی پلمب و محتواهای مجرمانه نیز از صفحات و کانال های آنها حذف شد.

این مقام مسئول امنیت فضای مجازی را مطالبه مردمی و از اولویت های نیروی انتظامی دانست و گفت : پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود دانسته و در عمل به این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برخی افراد با بی توجهی به اخلاقیات و شئونات دینی و مذهبی با به اشتراک گذاری تصاویر یا پست های مبتذل و مستهجن باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می شوند، به صورت قاطعانه پیگیری می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی