بهره برداری از چند پروژه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۵۸:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مجموع پروژه های افتتاح شده در سطح شهرستان ۱۳۲ پروژه با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان بود که به گفته استاندار مرکزی برای ۲۱۵۰ نفر شغل ثابت و و برای ده ها نفر نیز شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است .

از جمله مهم ترین پروژه های امروز طرح های شهری ساوه بود که به همت شهرداری و شورای شهر آماده سازی شده بود.

آئین رونمایی از طرح بازآفرینی، ساماندهی و زیباسازی در ۱۲ خیابان شهر شامل خیابان های فردوسی، جمهوری اسلامی، دری، طالقانی، امام (ره)، قائم، فردوس، بسیج ۲، شهید رجایی، شریعتی، استاد مطهری و کمربندی شمال از مهم ترین آنها بود که به طور نمادین رونمایی از این طرح در خیابان جمهوری صورت پذیرفت.

یکی از طرح های خوبی که امروز در ساوه به بهره برداری رسید بازسازی و احیای سردخانه ۵ هزار تنی بود که به طور کامل افتتاح و حدود ۷ میلیارد تومان برای این سردخانه هزینه شد که میتواند محصولات تولیدی در شهر صنعتی کاوه و همه صنایع ساوه از جمله محصولات کشاورزی ساوه را زیر پوشش قرار دهد .

دیگر پروژه ای که ساوه طی سالهای آینده از آن بهره مند میشود پروژه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آب رسانی به ساوه از محل سد کوچری به طول ۱۳۰ کیلومتر است که ۳۴ کیلومتر آن تا حدود ۷ ماه آینده انجام خواهد شد و مابقی آن با تلاش های انجام شده در یکسال گذشته و پیگیری های صورت گرفته با اعمال ماده ۵۶ در مرحله فراخوان بوده و امیداست تا ابتدای سال آتی پیمانکار انتخاب و شاهد آبرسانی از سد کوچری به ساوه تا ۲ سال آینده باشیم .

افتتاح دو مخزن ۵ هزار متر مکعبی برای تامین آب شرب شهر ساوه نیز که با هزینه ۶ میلیارد تومانی افتتاح شد اقدام خوبی در جهت تامین آب و تسهیل گری آب در شهر ساوه خواهد بود .

یکی از اقدامات بهداشتی که امروز در ساوه انجام شد افتتاح دستگاه سی تی اسکن اهدایی سازمان بهداشت چهانی بود که در حال حاضر حدود ۷ میلیارد تومان ارزش دارد که با راه اندازی آن مشکلات ناشی از ریه و بیماران ریوی از جمله کرونایی ها مورد آزمایش و تست قرار خواهد گرفت.

بهره برداری از شرکت تولید انواع محصولات پی وی سی . که سابقه بیست و چند ساله در تولید چرم مصنوعی دارد آخرین برنامه استاندار در ساوه بود که با راه اندازی این خط جدید فعالیت این شرکت توسعه داده شد و باعث ایجاد مشاغل بیشتری گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی