آغاز عملیات فاز دوم انتقال آب سد کوچری به ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۴۳:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ،‌سید‌علی آقازاده صبح امروز و در آیین آغاز عملیات قطعه دوم این طرح با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا گفت : برای تکمیل این طرح و بهره کندی مردم ساوه تر آب با کیفیت و شیرین بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و موانع متعددی نیز مرتفع شده است

وی با اشاره به آغاز عملیات ۲۰ کیلومتری خط انتقال از سد کوچری افزود : اگر طبق برنامه این عملیات پیش رود تا تابستان سال آینده این ۲۰ کیلومتر عملیاتی خواهد شد .

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه مجوز ۹۶ کیلومتر باقیمانده با حمایت های دولت و قرارگرفتن در ماده ۵۶ اخذ شده گفت : پیش بینی میشود اجرای فاز سوم این طرح با بهره کندی از ظرفیت پیمانکاران در آینده ای نزدیک آغاز شود .

وی همچنین تامین آب سالم و بهداشتی مردم ساوه را یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید دانست و‌براز امیدواری کرد تا دو سال آینده این طرح به اتمام برسد و آب بریم به منزل مردم ساوه برسد .

آقازاده با اشاره به در دست اجرا بودن چند پروژه آب رسانی در اراک و تفرش ، بر بهره کندی مردم از نعمت آب آشامیدنی سالم تاکید کرد.

مدیر عامل آب منطقه ای استان نیز سهم شهرستان ساوه تر خط انتقال آب شد کوچری را ۴۴۰ لیتر بر ثانیه دانست و گفت : با تکمیل این پروژه ۲۴ روستا با بیش از ۲۳ هژار نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره خواهند برد .

عزت الله آمره ای جمعیت تخت پوشش این پروژه را ۴۰۰ هزار نفر پیش بینی کرد و گفت : در حال حاضر حدود ۱۳ کیلومتر از این طرح با وجود تنگناهای مالی و مشکلات پیمانکاری اجرایی شده است .

وی تصریح کرد : فاز سوم این پروژه به طول ۹۶ کیلومتر در مرحله فراخوان است و امیدواریم در اوایل سال ۱۴۰۰ با انتخاب پیمانکار به بخش خصوصی واگذار و فرایند عملیاتی آن آغاز شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی