بهره برداری از چند پروژه روستایی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۲۱:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , همزمان با ایام الله دهه فجر و در پنجمین روز از این ایام با حضور علی قربانی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از مراحل تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای جلال آباد ساوه بازدید بعمل آمد.

به گفته بخشدار مرکزی برای ساخت این زمین چمن مصنوعی که اوقات فراغت اهالی روستا خصوصا جوانان را پر خواهد کرد بالغ بر ۳۸۵ میلیون تومان هزینه صورت گرفته که زمین بصورت کامل آماده و مراحل دیوار و فنس کشی نیز انجام خواهد پذیرفت .

مسئولان مذکور سپس به روستای سیلیجرد از توابع بخش مرکزی رفته و پروژه سنگ فرش این روستا به مساحت ۳ هزار متر مربع را افتتاح کردند . این میزان سنگ فرش با هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی انجام شده و به گفته دهیار این روستا سنگ فرش تمام این روستا حدود ۸ هزار متر مربع نیازمند عملیاتی شدن است .

کف پوش پیاده روهای روستای یل آباد در بخش مرکزی نیز دیگر پروژه رونمایی شده امروز بود که با هزینه ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی و از محل اعتبارات دهیاری روستا در مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است .

زیرسازی و آسفالت ۴ هزار متر مربع در روستای قردین بخش مرکزی نیز آخرین پروژه رونمایی شده امروز بود که برای اجرای آن بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان هزینه صورت گرفته است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی