نوار شکست ناپذیری ساوجی ها پاره شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۳:۰۶:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که عصر امروز در جم مهمان پارس جنوبی بود در پایان با یک گل شکست خورد تا نوار شکست ناپذیری هایش در جم پاره شود .

طلایی پوشان ساوجی که در ۶ هفته گذشته ۴ برد و ۲ تساوی به دست آوردند با تک گل علی فاتح بازی را به پارس جنوبی جم واگذار کردند تا با همان ۱۷ امتیاز قبلی در جای ازدهم قرار بگیرند و جنوبی ها نیز با این سه امتیاز به سمت رده های بالایی جدول خیز بردارند و با ۲۱ امتیاز به جایگاه ششم جدول رده بندی صعود کنند.

سرمربی خوشه طلایی نیز در پایان این دیدار با ابراز رضایت از از نحوه بازی بازیکنان گفت : در مدتی که در لیگ یک هستم انقدر موقعیت نداشتم که امروز داشتیم و اما از دست دادیم .

وحید بیاتلو افزود :در مالکیت توپ خلق و موقعیت خصوصا در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم اما یکی پس از دیگری موقعیت ها را از دست دادیم.

وی با گلایه از شیوه ی بازی پارس جنوبی افزود : روش بازی این تیم بازی زیبنده نبود و اگر داور میخواست قانونی وقت بگیرد باید بالای ده دقیقه وقت تلف شده میگرفت در هر صورت باید برای دیدارهای بعد ضعف از دست رفتن موقعیت ها را برطرف کنیم و به فکر پیروزی در دیدارهای بعدی باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی