برخورداری از یک شهربازی مدرن، مجهز و ایمن نیاز شهر ساوه است | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۳۹:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه بررسی وضعیت قرارداد پیمانکار مجموعه شهربازی دریاچه تفریحی شهرداری با اشاره به لزوم تقویت و احداث زیرساختهای تفریحی و رفاهی در سطح شهر، گفت: تراکم بالای جمعیتی در ساوه اقتضا می کند تا امکانات تفریحی و رفاهی متناسب با جمعیت در شهر فراهم و تأمین و نسبت به ارتقای خدمات کمی، کیفی و تقویت زیرساخت ها در این زمینه اقدام شود.

وی ادامه داد: شهربازی فعلی در ساوه از جذابیت های لازم برخوردار نیست و شهر از این لحاظ کم برخوردار می باشد، به طوری که گاها شهروندان برای استفاده از شهر بازی مناسب به شهرهای قم یا تهران مراجعه می کنند.

حسینی افزود: با توجه به اینکه شهرداری به تنهایی توان ورود به ساخت و تجهیز شهربازی مدرن را ندارد، می تواند با واگذاری زمین مورد نیاز به بخش خصوصی از ظرفیت سرمایه گذاری برای توسعه این بخش استفاده کند.

وی با بیان اینکه احداث پروژه‌های تفریحی، نشاط و امید به زندگی را در شهروندان افزایش می‌دهد، تصریح کرد: شهر بازی نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه، کنترل هیجانات و کاهش آسیب های اجتماعی و تعدیل فشارهای اجتماعی و اقتصادی دارد.

شهردار ساوه در ادامه به دریاچه تفریحی شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث این دریاچه یکی از اقدامات خوب در دوره های گذشته بوده اما به دلیل عدم انجام اقدامات جدید در آن طی چندین سال گذشته هم اینک فرسوده شده و لازم است تا بازپیرایی این مجموعه در قرارداد پیمانکار شهربازی پیش بینی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی