بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ساوه تصویب شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۱:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار احمد حاج امینی در گفت و گو با نارستان بیان داشت: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ساوه پس از برگزاری چندین جلسه بررسی و انجام برخی اصلاحات نهایتاً مورد تصویب قرار گرفت و در تدوین آن توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهر به ویژه نگاه ویژه در مناطق حاشیه نشین مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نهایت بودجه ۴۶۱ میلیارد تومانی شهرداری ساوه در سال ۱۴۰۰ تصویب شد، ادامه داد: ۷۰ درصد از این بودجه عمرانی و ۳۰ درصد آن جاری پیش بینی شده است و در آن نگاه بیشتر به بودجه عمرانی و اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید در صورت تحقق یافتن این بودجه خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اینک شهرداری ساوه نسبت به موقعیت ویژه شهر از لحاظ بودجه عقب است لذا باید با تلاش و اقدامات مدبرانه لازم بودجه شهرداری ساوه را به جایگاه واقعی برسانیم.

حاج امینی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های شهرستان ساوه و میزبانی بزرگترین شهر صنعتی کشوردر سالجاری بودجه شهرداری می بایست ۷۰۰ میلیارد تومان می بود اما به دلیل برخی مشکلات از بودجه واقعی عقب افتاده ایم بنابراین در بوجه ۱۴۰۰سعی کردیم تا به سمت واقعی سازی بودجه حرکت کنیم.

وی کاهش درآمد از مالیات بر ارزش افزوده، افزایش بی رویه قیمت ارز و تورم بالا و در نهایت شیوع ویروس کرونا را برخی علل ایجاد بحران مالی و کاهش بودجه شهرداری ساوه از ابتدای فعالیت مدیریت شهری دوره پنجم عنوان کرد.

حاج امینی گفت: اما علیرغم بدترین شرایط مالی در مدیریت شهری دوره پنجم با حداقل منابع توانستیم کارهای خوبی را که خواسته به حق و چندین ساله مردم بود را به ثمر برسانیم که توجه به مناطق حاشیه نشین شهر از جمله جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ۷۰ کیلومتر از معابر مناطق مختلف حاشیه نشین شهر بخشی از آن است و به یاری خداوند مابقی نیز در سال جاری انجام خواهند شد.

وی احداث ۸ پارک محله‌ای، بازآفرینی مبلمان شهری با هدف ارتقای نشاط در شهر، انجام تملکات جهت باز شدن گره های ترافیکی شهر، احداث کمربندی ها، احداث شهرک بازیافت، خریداری زمین شهرک صنوف مزاحم ، ساماندهی و مرمت بازارچهارسوق و .. را بخشی دیگر از این اقدامات برشمرد.

حاج امینی اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۰ با رشد ۸۵ درصدی همراه است و امیدوارم این بودجه در سال آینده محقق شود تا بتوانیم کارهای خوب و زیرساختی را ساوه به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت روکش آسفالت شهرشرایط مناسبی ندارد در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی جهت انجام این مهم پیش‌بینی شده و بازآفرینی بلوارهای شهید آوینی، شهید رجایی، باهنر، بسیج دو، کارگر و آزادی مدنظر قرار گرفته است.

به گفته وی، همچنین احداث سردخانه آرامستان، احداث ساختمان شماره ۵ آتش نشانی، نوسازی ماشین آلات سازمان عمران و حمل و نقل عمومی، احداث سالن های ورزشی در حاشیه شهر بخشی دیگر از برنامه‌های مدنظر است که انجام این اقدامات با تحقق بودجه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: در بودجه سال آینده همچنین روند کاهش هزینه ها و انضباط مالی تداوم خواهد یافت و در آن به پرداخت بموقع حقوق و مطالبه کارکنان و کارگران زحمتکش نیز توجه شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی