معلمان جهادگران خاموش هستند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۸:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در آیین ” پویش لبخند رضایت ” که با هدف تجلیل از معلمان برگزار شد گفت : در ایام شیوع ویروس کرونا یک جهادی در آموزش و پرورش رخ داد و آن هم سبک آموزش بصورت مجازی بود که حتی تا قبل از شروع مدارس هیچ تصمیم نهایی برای اجرای آن نبود .

وی افزود : با توجه به فضای کشور و بیماری کرونا یک اتفاق بسیار مهم و جهش خوبی در حوزه فناوری با همکاری فرهنگیان در آموزش رخ داد اما ذهنیت مردم و عامه نسبت به عملکرد آموزش و پرورش و معلمان در ایام کرونا یک دهنیت ساده انگارانه بود .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه در ایام کرونا علاوه بر اینکه کار معلمان سبک نشده بلکه چند برابر شده تصریح کرد : معلمانی که در شبکه شاد فعالیت میکنند از چند ساعت قبل از کلاس مطالب تهیه می کنند , چند ساعت در کلاس به آموزش میپردازند و بعد از کلاس نیز نسبت به ارزیابی دانش آموزان اقدام میکنند.

سرهنگ دستجانی با تقدیر از بسیج فرهنگیان کشور در راستای اجرای پویش طرح لبخند گفت : تجلیل از معلمان عزیز یک اتفاق میمون و مبارک است که امیدواریم مردم هم به موازات اقدامات بسیج این قدرشناسی را از معلمان خود داشته باشند .

وی یکی از رسالت های بسیج را تجلیل از جهادگران گمنام دانست و اضافه کرد : بسیج به نوبه خود وظیفه دانست از زحمات معلمان که دلسوزانه در تعلیم و تربیت فرزندان کشور عزیزمان تلاش میکنند قدردانی کند و این جهاد خاموش را به عامه مردم معرفی کند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد از تعدادی از معلمان با اهدای لوح تقدیر و یادبودی قدردانی بعمل آمد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی