دستگیری مأمور قلابی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۳۲:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” بیان داشت: طی اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص اخاذی از وی در پوشش مامور پلیس و همچنین چندین مورد گزارش مشابه در این خصوص بررسی موضوع از سوی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان آغاز شد.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، در مدت زمانی کوتاه از آغاز تحقیقات پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

” سرهنگ عیسی آبادی ” خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد یکدستگاه خودروی سواری را با چراغ هشدار دهنده مجهز کرده و طی چندین مورد با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان اخاذی کرده است .

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده، بسیاری از اقلامی که این فرد در کلاهبرداری ها به دست آورده بود، به مال باختگان تحویل و متهم با تکمیل تحقیقات به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درپایان از شهروندان خواست: تا همواره هشدار های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مواجه شدن با این گونه موارد، ضمن درخواست کارت شناسایی از ماموران پلیس و دیگر دستگاه های خدماتی، مراتب را در کمترین زمان ممکن از طریق تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی