ساخت مرکز جامع سلامت توسط ساوجی مقیم آمریکا | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۶:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه  صبح امروز، بیستم اسفند ماه در این آئین در جمع خبرنگاران گفت: برآورد مالی احداث این پروژه حوزه سلامت حدود ۴۰ میلیارد ریال است که توسط یکی از پزشکان ساوجی متخصص اعصاب و روان که اکنون مقیم کشور امریکاست، تامین شده است.

دکتر مهدی مصری با اشاره به اینکه مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه ۱۱۵ اورژانس در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای هزار مترمربعی در شهرک فجر احداث شود، گفت: پیش بینی می‌شود این مرکز تا عید مبعث سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز به ۳۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در شهرک فجر و اطراف خدمات لازم ارائه می‌شود، افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌هایی از قبیل مرکز قلب، دندانپزشکی و رادیولوژی برای ارتقای شاخص‌های سلامت در ساوه، مجوزهایی اخذ شده است که با اجرای آن از مراجعه شهروندان ساوجی به شهرهای همجوار جلوگیری بعمل خواهد آمد.

مصری تاکید کرد: برای ساخت مرکز قلب در ساوه به اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال نیاز است که با مشارکت خیرین امکان پذیر خواهد شد و با تامین زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی مورد نیاز در ساوه با کمک منابع دولتی و خیرین احداث شود و با راه اندازی آن، فعالیت های خود را در بخش‌های آموزشی و پژوهشی متمرکز خواهیم کرد.

وی با تقدیر از دکتر جراحی‌زاده خیر نیکوکار ساوجی مقیم آمریکا به جهت مشارکت در مدرسه سازی و حوزه سلامت گفت: کلنگ این پروژه در آستانه مبعث ۱۳۹۹ بر زمین زده شد و تا مبعث ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد. این مرکز با متراژ ۱۱۰۰ متر مربع زمین و هزار متر مربع زیر بنا در شهرک فجر، با مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال  که به صورت کامل توسط خیر نیکوکار دکتر علی جراحی زاده ساوجی تامین می‌شود.

زمین مورد نیاز مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه ۱۱۵ اورژانس از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه تامین و آیین امضای تفاهمنامه و کلنگ زنی آن نیز به صورت ارتباط زنده تصویری با دکتر جراحی زاده نیکوکار ساوجی مقیم امریکا انجام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی