واژگونی سواری پارس دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۵۴:۳۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار بهرام صیدی با اعلام این خبر گفت: امروز ۲۲ اسفندماه در ساعت ۱۳:۱۴ مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده قدیم ساوه_سلفچگان بین قاهان و آوه نرسیده به چرم سازی افق دریافت می کند.

وی افزود : برای پوشش پیش بیمارستانی این حادثه چهار تیم عملیاتی اورژانس شامل سه تیم عملیاتی اورژانس آوه، سلفچگان، شهری شماره ۲ ساوه و یک تیم عملیاتی از اورژانس قم و همچنین تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه فراخوان می شوند.

صیدی اظهار داشت : تیم های عملیاتی و امدادی بلافاصله تریاژ مصدومان و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی را انجام می دهند و مصدومان این سانحه را تحت پایش مداوم به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می کنند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در ادامه گفت : متاسفانه در این حادثه یک تن از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه واژگونی خودرو در صحنه حادثه فوت شده بود و یک مصدوم دیگر نیز لحظاتی بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی در پایان از همشهریان خواست به علت در پیش بودن مسافرت های نوروزی با رعایت اصول صحیح راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه تعطیلات خوشی رل در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی