ساوجی ها فرش آرای مشهد را با شکست بدرقه کردند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۳۷:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته پنجم مرحله فینال لیگ برتر فوتسال کشور عصر روز گذشته برگزار شد که در یکی از دیدارها تیم سن ایچ ساوه موفق شد در سالن فجر فلسطین ساوه با ۲ گل میزبان خود فرش آرا را با شکست بدرقه کند.

علی مروتی و مهدی عامری دو گل این دیدار را به ثمر رساندند تا ساوجی ها در پایان این هفته و با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار بگیرند. دیدار بعدی ساوجی ها روز یکشنبه ۲۹ فروردین در ساوه و مقابل کراپ الوند خواهد بود.

سرمربی سن ایچ ساوه در پایان این دیدار با اشاره به اینکه از نتیجه راضی ام اما کیفیت بازی دلچسب نبود گفت : در دیدار امروز بازی پر فشار را در دستور کار خود قرار دادیم و تیم حریف را پرس کردیم . در هر دو نیمه موقعیت های خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی بهره ببریم.

جواد اصغری مقدم با اشاره به اینکه تیم حریف در دقایق پایانی برای ما خطرساز شده بود گفت : از نتیجه این دیدار و کسب پیروزی طبیعتا راضی هستم اما از کیفیت بازی بدلیل فرصت سوزی های متعدد رضایت ندارم و باید بهتر از این عمل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط جدول مسابقات گفت : تیم های حاضر در فینال گلچین لیگ برتر هستند و قطعا چیزی در جدول مشخص نیست , با هر بازی حدول ممکن است دستخوش تغییرات شود اما در هر صورت ما بازی به بازی پیش میرویم و جدول را ملاک کار خود قرار نمیدهیم.

گفتنی است سن ایچ در دیدار بعدی خود روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن فجر این شهر پذیرای کراپ الوند خواهد بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی