خوشه طلایی ساوه آماده میزبانی از سپاهان شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۲۸:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سه شنبه ۱۷ فروردین ماه بود که قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد که بر این اساس قرعه دو تیم خوشه طلایی ساوه و سپاهان اصفهان به هم افتاد تا این دو تیم در این مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند .

با توجه به اینکه ساوجی ها میزبان این دیدار انتخاب شدند حرف و حدیث های فراوانی در خصوص میزبانی از این دیدار بدلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید چمران مطرح شد .

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در نخستین اظهارنظر در این باره با بیان اینکه اگر شرایط در ساوه مهیا نباشد به هیچ عنوان در ساوه بازی نخواهیم کرد گفت : کیفیت ورزشگاه ساوه باید مطابق استانداردهای AFC باشد چراکه ما چند بازیکن ملی پوش داریم و اگر مصدوم شوند علاوه بر باشگاه تیم ملی نیز متضرر خواهد شد !

فتاحی همچنین افزود که باتوجه به برگزاری این دیدار در ماه مبارک رمضان ورزشگاه باید حداقل ۱۲۰۰ لوکس نور داشته باشد , هتل ۵ ستاره وجود داشته باشد , رختکن ها استاندارد باشد و پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود در غیر اینصورت در ساوه بازی نخواهیم کرد .

بعد از این اظهار نظر بود که مدیرعامل خوشه طلایی به این صحبت ها واکنش نشان داد و با بیان اینکه فقط در ساوه به سپاهان بازی میکنیم گفت : بر اساس قرعه کشی سازمان لیگ تیم سپاهان باید برای بازی با تیم خوشه طلایی به ساوه بیاید و ما حاضر نیستیم در شهری غیر از ساوه پذیرای تیم سپاهان باشیم.

حسین پرویزی همچنین با بیان اینکه در سه ماه اخیر در ساوه دیداری برگزار نکردیم تا چمن استادیوم که تازه کاشت شده است به شرایط مساعدی برسد گفت : آقای فریبرز محمود زاده بعد از بازید از چمن استادیوم اعلام کرد که این چمن یکی از بهترین هاست. رختکن های ما نیز فصل گذشته بازسازی شده و همچنین در زیر نور با حریفان رقابت کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نه سرپرست تیم سپاهان و نه هیچ سرپرستی حق ندارد برای سازمان لیگ تعیین و تکلیف کند خاطرنشان کرد : سازمان لیگ مجوز میزبانی از رقابت های دسته اول فوتبال کشور را به ما داده است و ما نیز بر همین اساس توانایی برگزاری دیدار جام حذفی در برابر سپاهان را خواهیم داشت و با این تیم تنها در ساوه بازی کنیم.

در کنار صحبت های مدیران عامل این دو تیم اما سرپرست کمیته مسابقات فوتبال با بیان اینکه بعد از گزارش همکاران در مورد ورزشگاه شهید چمران ساوه در خصوص میزبانی ساوه تصمیم گیری خواهیم کرد گفت : قراراست امکاناتی در ساوه فراهم شود که دوستان در حال انجام این کار هستند و همکاران ما با بازدید که انجام دهند همه این موارد را بررسی کنند.

سهیل مهدی با اشاره به اینکه مهم ترین مساله نور ورزشگاه است خاطرنشان کرد : هنوز چیزی را قطعی نکرده ایم و مواردی مانند زمین توسط نماینده سازمان لیگ مورد بازبینی قرار میگیرد که بعد از بررسی های لازم تصمیم نهایی را اعلام میکنیم.

صبح امروز اما روابط عمومی باشگاه خوشه طلایی ساوه با اشاره به تقویت نور ورزشگاه شهید چمران اعلام کرد که پس از بازدید فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک از استادیوم شهید چمران و تایید این مجموعه برای میزبانی دیدار های خوشه طلایی ساوه در این استادیوم مدیران باشگاه برای میزبانی هر چه بهتر از تیم سپاهان اصفهان تصمیم گرفتند نور پروژکتور را تقویت کنند تا استاندارد های لازم را برای بهتر برگزار شدن این دیدار فراهم کنند.

پیش از این محمود زاده اعلام کرده بود که نور این ورزشگاه برای برگزاری رقابت با سپاهان اصفهان تنها ۲۰۰ لوکس کم است که با اضافه شدن چندین شاخه پروژکتور به نورافکن ها این ضعف هم برطرف شد.

حال باید دید سرنوشت میزبانی از این دیدار مهم ساوجی ها که ساعت ۲۱ پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد به کجا خواهد رسید و آیا سازمان لیگ میزبانی ساوجی ها را تایید خواهد کرد ؟

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی