اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در دستگیری ۳ سارق | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۲۶:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه حبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و تلفن همراه در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی شهرستان، یکی از سارقان شناسایی و در اقدامی به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اعتراف سارق به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و گوشی تلفن همراه در این شهرستان خاطر نشان کرد: با پیگیری ماموران انتظامی، سرانجام دو نفر از همدستان سارق نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ “عیسی آبادی” با بیان اینکه مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی