صبح ساوه مجوز فعالیت گرفت | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۴:۴۹:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایرنا , «حسین محمودی فر» با اعلام این خبر افزود: این نشریه «صبح ساوه» نام دارد که صاحب امتیازی و مدیر مسئولی آن را حبیبه حیدری برعهده خواهد داشت.

محمودی فر افزود: زمینه فعالیت این ماهنامه در حوزه اخبار و رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی شهرستان‌های ساوه است.

وی گفت: گستره توزیع و نوع چاپ این نشریه به صورت روزنامه‌ای می باشد که به نوعی نسخه چاپی پایگاه خبری ساوه نار خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه تیراژ این نشریه را یک هزار نسخه عنوان کرد که با توجه به حجم فعالیت‌ در آینده تغییر می‌کند.

محمودی فر در مورد وضعیت این شهرستان در حوزه رسانه‌ای و مطبوعات، بیان کرد: شمار نشریات دارای مجوز از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴، ۶ فقره بود که با توجه جدی دولت تدبیر و امید به حوزه رسانه اکنون در ساوه ۱۵ نشریه به صورت قانونی و با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: در این شهرستان هم اکنون ۴۰ خبرنگار در رسانه‌ها، مشغول فعالیت هستند در حالی که شمار خبرنگاران ساوجی در ابتدای فعالیت دولت یازدهم ۲۰ نفر بود.

به گفته او با احتساب نشریه تازه مجوز گرفته، اکنون تعداد ۶ نشریه به صورت دوهفته نامه، ۶ نشریه به صورت ماهنامه، یک نشریه به صورت فصلنامه، یک نشریه دوفصلنامه و یک نشریه هم به شیوه سالنامه در شهرستان ساوه منتشر می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی