تست کرونا ۴ کارگر هندی در ساوه مثبت شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۰۷:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , خبرنگار ایرنا برای پیگیری این مسأله با سخنگوی دانشکده تماس گرفت که با توضیحات ایشان مشخص شد که هندی بودن ویروسی که این کارگران خارجی به آن مبتلا هستند، هنوز قطعی نیست و باید نمونه ها در تهران بررسی شود.

دکتر «محمود کریمی» اظهار داشت: صبح امروز پس از حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای و آزمایشگاه معاونت بهداشتی در یکی از شرکت های شهر صنعتی کاوه و انجام آزمایش از کارگران، ابتلای چهار تبعه اهل کشور هندوستان و سه کارگر ایرانی تایید شد.

وی با بیان اینکه کارگران اهل کشور هندوستان شاغل در واحد صنعتی مذکور در سه ماه گذشته سفری به زادگاه خود نداشته اند،  اظهار کرد: همه کارگران داخلی و تبعه خارجی این واحد تولیدی که نتیجه آزمایش آنها مثبت اعلام شد بلافاصله تحت قرنطینه قرار گرفتند.

دکتر کریمی ادامه داد: با اینکه تست پی سی آر از این افراد انجام شده است اما به دلیل تعطیلی آزمایشگاه های ملی تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان  در تهران که چنین نمونه هایی را مورد بررسی قرار می دهد باید تا روز شنبه در خصوص نوع ویروسی که کارگران تبعه هندوستان به آن مبتلا شده اند، صبر کرد.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: با توجه به حضور این کارگران در کشور و ناحیه صنعتی کاوه و عدم سفر آنها به کشور هندوستان در سه ماه گذشته، به احتمال قوی آنها هم مانند شهروندان ایرانی به ویروس عادی کرونا مبتلا هستند و نگرانی از بابت اشاعه نوع هندی این ویروس وجود ندارد.

۱۹ هزار و ۲۴۳ نفر در ساوه و زرندیه از آغاز شیوع کرونا در اسفند سال ۹۸ تاکنون به این ویروس مبتلا شدند و در همین مدت ۴۰۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی