بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات بر اساس مر قانون است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۵۴:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان ریاست جمهوری و شوراها را مسئولیت بزرگی دانست و با اشاره به ملزومات اسلام برای این پست‌ها گفت: پاک دستی و اهمیت قائل شدن به حق‌الناس، ساده زیستی و بی‌آلایشی بخش مهمی از نیاز تصدی این سمت‌هاست.

وی با اشاره به بودجه خوب محرومیت‌زدایی شهرستان گفت: باید برای مشکلات و نیازها اولویت‌بندی شکل بگیرد تا با تزریق بودجه در موارد ضروری‌تر بهترین بهره را از این موضوع برد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس مجلس ارتباط مستمر با مردم برای افزایش سطح رضایتمندی و تسهیل در امور اداری مردم را وظیفه مدیران دانست و گفت: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات است لذا مسئولان باید زمینه نارضایتی‌ها را در جامعه از بین ببرند.

سبزی افزود: نباید شاهد صف‌بندی مرغ و روغن و مواد غذایی و… باشیم و با افرادی که در حال احتکار هستند به‌شدت برخورد کنیم.

وی کنترل قیمت‌ها را موضوع مهمی در کاهش نارضایتی مردم دانست و افزود: اصناف و ارگان‌ها نقش برجسته‌ای در این خصوص دارند و باید با کنترل دقیق و برخورد با احتکارکنندگان و گران‌فروشان ریشه این مشکلات را قطع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود تأیید یا عدم تأیید صلاحیت کاندیدای انتخابات را بر اساس مر قانون دانست و گفت: این مطالبه مردم است که اجازه ندهیم هر کسی چه در مسند ریاست جمهوری و چه در سمت شورای شهر در این عرصه ورود پیدا کند.

سبزی همگان را به اطلاعت از قانون دعوت کرد و افزود: هیأت نظارت شوراهای شهر فارغ از هرگونه حب و بغض و دخالت‌های شخصی و صرفاً بر اساس استعلامات صورت گرفته از نهادهای مربوطه نظر خود را در مورد کاندیدا اعلام کرده است.

وی افزود: در بحث ریاست جمهوری نیز همین است و باید همه قانون را فصل‌الخطاب قرار دهیم نه اینکه بگوییم اگر رد صلاحیت شویم انتخابات را قبول نمی‌کنیم؛ چطور کسی که قانون را قبول ندارد قرار است رئیس جمهور شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی