گام بلند و ماندگار شهرداری در جهت کاهش ترافیک ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۲۱:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در جلسه مشترک کارشناسان و نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با مهندس حسینی شهردار ساوه مقرر گردید تا عملیات اجرایی احداث ۹ کیلومتر کمربندی طی فاز نخست این تفاهم نامه در خرداد ماه جاری وارد مرحله اجرایی شود.

گفتنی است که مبلغ توافقنامه بین شهرداری ساوه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سه هزار میلیارد ریال است که فاز نخست آن یک هزار ۵۰۰ میلیارد ریال و نحوه پرداخت آن مطابق با قراردادهای اصلی ( تهاتر و نقدی) می باشد.

در توافق نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با شهرداری ساوه طراحی و ساخت پروژه هایی شامل اجرای زیرسازی و روسازی کمربندی های ساوه به طول ۱۷ کیلومتر، تقاطع غیرهمسطح کمربندی شرق و بلوار سید جمال الدین اسد آبادی، تقاطع غیر همسطح کمربندی شمال و بلوار آزادی ( میدان سردار شهید سلیمانی)، تقاطع غیر همسطح کمربندی جنوب و بلوار معصومیه (س) و سایر پروژه های مورد توافق طرفین در طول مدت این توافقنامه پیش بینی شده است.

مهندس سید مهدی حسینی شهردار ساوه در این جلسه بیان داشت: در شهری با شرایط خاص و ویژه مانند ساوه به لحاظ مهاجرپذیری و رشد جمعیت در استان باید مطالبات و خواسته های شهروندان با دقت بیشتر شنیده شود و مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و توسعه شهر بکار گیرد.

وی ادامه داد: جلوگیری از ورود وسایط نقلیه سنگین و کاهش ترافیک شهری یکی از خواسته های چندین ساله شهروندان ساوجی است که با تکمیل کمربندی جنوب و شرق بخش قابل توجهی از مطالبه مردم عزیز ساوه محقق خواهد شد و با کاهش ورود خودروهای سنگین به شهر ساوه نفس تازه‌ای کشید.

مهندس حسینی گفت: هم اینک بخش عمده ای از توان و تجهیزات نیروهای عمرانی شهرداری ساوه در احداث و تکمیل کمربندی های شهر متمرکز شده که با ورود مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در این پروژه ها، حوزه عمران شهرداری در دیگر پروژه ها و نیازهای شهر فعالیت خواهد کرد.

وی عقد قرارداد و تفاهم نامه بین شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) را اقدامامی بزرگ و ماندگار در اجرای پروژه های مدیریت شهری ساوه عنوان کرد و افزود: هم اینک اغلب پیمانکاران بخش خصوصی به دلیل مشکلات اقتصادی توان اجرای اینگونه پروژه های بزرگ را ندارند و ما امیدواریم تا با استفاده از ظرفیت و توانمندی مجموعه قرارگاه سازندگی بتوانیم این پروژهای ماندگار را به سرانجام و تقدیم مردم عزیز ساوه کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی