تاکید شهردار ساوه بر اتمام پروژه پیاده راه تا ۱۵ تیرماه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۵۴:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه ساماندهی پیاده راه که با حضور نماینده شرکت توزیع برق برگزار شد، ضمن ابراز نارضایتی از طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه پیاده راه امام (ره)، گفت: اینجانب صمیمانه از بزرگواری و سعه صدر تک تک شهروندان به ویژه کسبه محترم به دلیل شرایط موجود این پروژه قدردانی و عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام فعالیت دستگاه های خدمات رسان مانند اجرای شبکه فاضلاب، گاز، مخابرات و آب شیرین، هم اینک از شرکت توزیع برق می خواهیم که با تلاش و فعالیت شبانه روزی کار خود را به اتمام برساند.

وی اظهار داشت: شهرداری آماده است تا با پایان عملیات شبکه برق زیرزمینی که منجر به جمع آوری حدود ۳۰ تیر برق در پیاده راه خواهد شد با تلاش جهادی و شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن این پروژه را تکمیل کند.

حسینی، زمان بندی برای اجرا و بهره برداری از طرحهای عمرانی در شهرداری را عامل مهمی در صرفه جویی هزینه ها و رضایتمندی مردم دانست و تصریح کرد: توجه به این مهم برای نهادی خودگرادن مانند شهرداری امری حیاتی است.

وی یادآور شد: طی چهارسال گذشته در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه دامنه خدمات رسانی به مردم شریف ساوه، پروژه های مهمی به لحاظ عمرانی و خدماتی مانند احداث کمربندی ها و زیباسازی مبلمان شهری در شهر انجام پذیرفته یا در دست انجام می باشد و نباید طولانی شدن پروژه پیاده راه که هنوز شهرداری در آن ورود پیدا نکرده، زحمات سخت سالهای گذشته را تحت الشعاع قرار دهد.

حسینی افزود : ساوه شهر بزرگ و پر جاذبه ای است و با دارا بودن مردمانی فهیم و فرهیخته لایق ارائه بهترین خدمات می باشد و همین تفاوت ها باعث می شود که شهرداری با تمام توان در جهت ایجاد شور و نشاط عمومی در سطح شهر تلاش نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی