دستگیری ۵ سارق و کشف ۴ دستگاه خودروی سرقتی در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۵۶:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” در این باره گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی در برخورد با سارقان،پلیس شهرستان با به کارگیری تمامی نیروهای اجرایی کلانتری ها و دیگر پلیس های تخصصی ، طرح ضربتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سرقتی را در این شهرستان اجرا کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی‌، ۵ سارق وسایل نقلیه خودرویی ر شناسایی، دستگیر و ۴ دستگاه خودروی سواری از آنها کشف و به پارکینگ منتقل شد.

وی اظهارداشت: افراد دستگیر شده در این طرح عملیاتی در بازجویی های تخصصی پلیس، به سرقت خودروهای مذکور ازشهرستان ساوه و استان های اصفهان و تهران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به کشف خودروهای سرقتی در عملیات های مذکور و نیز معرفی متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی، از عموم شهروندان خواست تا در استفاده از تجهیزات بازدارنده چون دوربین های مداربسته و ارائه گزارش‌ها و اطلاعات مفید خود از طریق تلفن۱۱۰به پلیس، برای موفقیت هرچه بیشتر مأموران در اجرای عملیات های پلیسی و پیشگیری از وقوع جرایم مختلف در سطح جامعه همکاری بیش از پیش داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی