تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۵۹:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه در تشریح جزئیات سفر خدام امام رضا (ع) به ساوه گفت : کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام هشتم صبح امروز به ساوه سفر کردند و به این شهر عطر و بوی رضوی بخشیدند .

مهرداد قنبری گفت : خادمان حرم امام رضا به همراه پرچم متبرک به آستان مقدس در بدو ورود به ساوه با گلباران مزار شهدا و حضور در جمع خادمان امامزاده سید اسحاق (ع) بارگاه این امامزاده واجب التعظیم را غبارروبی و عطرافشانی کردند و با حضور در منزل شهید خاکباز با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کردند

وی از حضور خادمان حرم در بیمارستان شهید مدرس خبر داد و عنوان کرد : خدام حرم امام رضا (ع) به جهت تقدیر از تلاش های کادر درمان و مجاهدت این عزیزان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا در جمع پزشکان و پرستاران این بیمارستان نیز حضور یافتند و با اهدای تبرکی و شاخه گلی از این افراد قدردانی کردند .

قنبری خاطرنشان کرد : همچنین از ۵ نفر از پرستارانی که بخاطر شرایط کرونا بدون برگزاری عروسی به منزل بخت رفتند نیز با اهدای تبرکی و هدایایی تجلیل شد .

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه با بیان اینکه این کاروان در ادامه از ۳ واحد تولیدی بازدید کرد گفت : حضور در جمع کارگران و مدیران کارخانجات آلوم پارس , روناک دارو و پویا تدبیر فراست از دیگر برنامه های خادمان حرم امام رضا(ع) در ساوه بود که با استقبال کارگران همراه شد .

وی با بیان اینکه این برنامه ۱۴ سال است همزمان با دهه کرامت در استان ها و شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، افزود: ترویج فرهنگ رضوی از سوی خادمان امام رضا(ع) بعنوان سفیر فرهنگی امام رئوف از مهمترین اهداف این سفر است .

قنبری افزود : این سفر باعث میشود افرادی که به هر دلیل امکان حضور در حرم را ندارند با زیارت پرچم متبرک خود را در صحن و سرای امام رضا (ع) ببینند .

وی با تقدیر از استقبال خود مسئولین و مردم از این کاروان گفت : در این ایام که بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان زیارت حضوری از افراد سلب شده است , حضور کاروان زیر سایه خورشید موجب دلگرمی مردم و کسب فیض زیارت شده است .

دیدار با مردم روستاهای سقانلیق و نیوشت و همچنین حضور در برنامه جشن بزم نور در شب ولادت امام رضا در امامزاده سید علی اصغر (ع) از دیگر برنامه های خادمان امام رضا در ساوه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی