آغاز واکسیناسیون رانندگان ساوه از فردا | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۰۱:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی با اعلام این خبر گفت : طبق هماهنگی انجام شده با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان ساوه واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس های درون شهری و آژانس ها از فردا در شهرستان ساوه در مرکز تجمیعی واکسن سالن ورزشی کوثر آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد : تاکنون لیست اسامی حدود ۱۹۰۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری ساوه به معاونت بهداشتی اعلام شده است.

کریمی افزود : سایر گروههای هدف مشمول دریافت واکسن در این حوزه، رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری(اتوبوس و تاکسی)، رانندگان وانت بارها و کامیونت ها و رانندگان تاکسی های برخط و اینترنتی می باشند که پس اعلام لیستهای مربوطه از طریق شهرداری و راهداری و امور حمل و نقل، واکسیناسیون این گروه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشکده خاطرنشان کرد که اطلاع رسانی به رانندگان عزیز توسط سازمان مربوطه در شهرستان های ساوه و زرندیه انجام خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان ساوه بسیار نگران کننده و آمار مبتلایان، بستری شدگان در بیمارستان و مرگ و میر نیز به سرعت در حال افزایش است گفت : در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۲۱۲ نفر در شهرستان ساوه مثبت شد و در مقایسه با شبانه روز قبل از این موعد، ۲ برابر در شمار مبتلایان افزایش داریم.

به گفته کریمی، پیشنهاد دانشکده علوم پزشکی در شرایط فعلی قرنطینه کامل و تعطیلی ۱۰ روزه تمام ادارات و اصناف شهرستان است که باید مورد توجه مسئولان مربوط قرار گیرد.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که این امر در زمان اوج‌گیری پیک پنجم کرونا بسیار آسیب‌زا خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی