سربلندی سن ایچ در دیداری نفس‌گیر با قهرمان فصل قبل | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۳۷:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، در یکی از دیدارهای حساس هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ، دو تیم سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۷ روز سه شنبه و در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند .

در این دیدار که دو تیم با احتیاط پا به میدان گذاشته بودند ساوجی ها موفق شدند در نیمه نخست و با ضربه مجید خزایی دروازه میزبان را باز کنند .

در ادامه علیرغم تلاش هر دو تیم و پاورپلی تیم مس در دقایق پایانی نیمه دوم ، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و شاگردان حسن زاده موفق شدند با تک گل نیمه اول نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند .

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان این دیدار گفت : دیدار برابر تیم مس سونگون بعنوان قهرمان آسیا و لیگ برتر را سخت پیش بینی کردیم که اینطور هم شد اما خوشبختانه موفق شدیم در پایان با پیروزی از زمین خارج شویم.

حسن زاده افزود : بازیکنان ما با تمام توان تلاش کردند , گل زدند و دفاع کردند و این ۳ امتیاز ثمره تلاش و همدلی آنها بود .

وی با بیان اینکه بازیکان نسبت به دیدار قبل بازی روان تر و با کیفیت تری ارائه دادند افزود : تیم ما رفته رفته به لحاظ بدنی و فنی کیفیت بالاتری پیدا میکند و امیدواریم در دیدارهای بعدی هم از لحاظ فنی و روحی شرایط بهتری را داشته باشیم تا در ادامه مسابقات لیگ محکم قدم برداشته و جایگاهی در خور شان مردم ساوه کسب کنیم.

ساوجی ها با این پیروزی و ۶ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفتند تا در روز یگشنبه ۲۴ مرداد در هفته سوم مهمان شهروند ساری باشند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی