رضا مصباحی گزینه شهرداری ساوه را بیشتر بشناسیم | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۶:۰۳:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , احمد حاج امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه روز گذشته خبر از نهایی شدن ۴ گزینه برای تصدی پست شهردار ساوه خبر داد و از آقایان “محمدرضا گل محمدی”، “محمد رضا حیدری”، “علی ابراهیمی” و “رضا مصباحی” بعنوان گزینه های نهایی برای این پست نام برد.

رضا مصباحی متولد بهمن ۱۳۵۹ در شهر ساوه از پدری فارس و مادری ترک زبان , دارای مدرک کارشناسی عمران – عمران و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و کارشناسی ارشدEMBA است که در مقطع کارشناسی حقوق و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت شهری به تحصیل پرداخته و در آزمون دکتری مدیریت منابع انسانی نیز پذیرش شده است .

از سوابق مهم اجرایی وی میتواند به کارشناس عمران , دبیر کمیسیون های ماده صد و ۷۷ , مسئول درآمد , جانشین شهردار , شهردار زاویه به مدت ۴ سال , مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساوه , معاون معماری و شهرسازی شهرداری ساوه و عضویت در نظام مهندسی ساختمان کشور اشاره کرد .

وی در حال حاضر معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساوه است و تنها گزینه از مدیران شهرداری به شمار میرود . با توجه به سابقه فعالیت وی و شناخت کافی او از شهر ساوه , به نظر میرسد اعضای شورای شهر نظر مثبتی در خصوص او داشته باشند و احتمال میرود شهردار آینده ساوه ” رضا مصباحی ” باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی