ساوه از دریافت عوارض آلایندگی محروم است | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۲۰:۰۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مجید اصدق با اعلام این خبر بیان داشت: عوارض آلایندگی یک درآمد مستمر و پایدار برای شهرداری ها است اما متاسفانه تاکنون ساوه با وجود داشتن بیشترین و بزرگترین صنایع تولیدی کشور نتوانسته از این منبع مناسب استفاده کند.

وی ادامه داد: هم اینک استقرار بزرگترین شهر صنعتی در ساوه موجب بروز پیامدهای زیادی مانند مهاجرپذیری، رشد بالای حاشیه نشینی، ترافیک و … شده است اما این در حالی است که شهر ما از حداقل مزایای این واحدهای صنعتی مانند دریافت عوارض آلایندگی هم محروم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی شهرهای استان مرکزی از درآمد آلایندگی صنایع بهرمند هستند، تصریح کرد: با موافقت نمایندگان مجلس در سال ۹۸ مصوب گردید تا عوارض آلایندگی واحدهای صنعتی که پیش تر در ماده ۲۹ این قانون تعیین و به تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست واگذار شده به شهرداری های همان شهر تعلق گیرد.

اصدق یادآور شد: عوارض ناشی از آلایندگی صنایع، بابت آلودگی برداشت می‌شود و به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود تا شهرداری‌ برای بهبود کیفیت محیط زیست شهری مانند توسعه فضای سبز آن شهر اقداماتی انجام دهد.

وی در پایان از نماینده محترم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، و دیگر مسئولان ذیربط شهرستان خواست تا این مهم را پیگیری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی