معادن ساوه به پروژه ها مصالح نمیدهند | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۰۱:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , احمد مرزبان در جلسه پیگیری پیشرفت پرروژه های مسکن ملی که با حضور فرماندار ساوه و پیمانکاران برگزار شده بود , با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای ساخت مسکن ملی در این شرایط سخت گفت : پروژه های ساوه به نسبت استان از پیشرفت خوبی برخوردار است اما انتظار داریم شرکت ها با توان بیشتری کار را به پیش ببرند .

احمد مرزبان افزود : مسئولان در اجرای این طرح کمک های خوبی کردند و با همدلی در پیشرفت این پروژه ها مشارکت کردند تا این پروژه ها با کمترین آسیب به روند اجرایی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه تامین سیمان و بتن مهمترین نیاز روز این پروژه هاست گفت : امکانات و نیروی کار خوبی برای مسکن ملی در ساوه مستقر شده اما اگر در بحث سیمان و بتن نیاز ما مرتفع شود کار را با سرعت بالاتری به پیش خواهیم برد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه این پروژه ها مربوط به مردم است و باید مسائل آن به سرعت حل شود گفت : متقاضیان تا کنون ۹۰ میلیون تومان در دو نوبت پرداخت کرده اند و حداقل برای یک یا دو نوبت آینده پیمانکار باید به سمت اخذ تسهیلات بانکی برود تا متقاضی نیز زمان تنفس برای تهیه آورده داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد : تاکنون تنها یکی از سه پروژه برای اخذ تسهیلات بانکی امور مربوطه را انجام داده و دو پروژه دیگر نیز باید در مدت مشخصی این تسهیلات را تهیه کنند و در صورت وجود مشکل برای رفع آن به اداره کل گزارش دهند.

مرزبان با بیان اینکه علیرغم وجود بچینگ در پروژه های ساوه , معاون از دادن مصالح خودداری میکنند گفت : متاسفانه معادن پیمانکاران را ملزم میکنند که از بچینگ های مورد تایید خودشان بتن بخرند و به آنها مصالح نمیدهند که همین انحصار باعث کندی ساخت و ساز خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین به نظام مهندسی اعلام کرد با دقت و حساسیت بیشتری روند اجرای کار را پیگیری کنند و هرگونه سهل انگاری را با جدیت گزارش کرده تا مشکلی در روند ساخت و ساز پیش نیاید .

گفتنی است در این جلسه پیمانکاران طرح اقدام ملی مسکن مشکلات مربوط به ساخت و ساز این واحد ها را مطرح و قرار شد این مسائل در اسرع وقت برطرف شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی