صدور حکم شهردار امور مدیریت شهری را تسریع میبخشد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۱۲:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , احمد حاج امینی در جلسه انتخاب شهردار ساوه گفت : بعد از فراز و نشیب ها و انتخاب ناموفق شهردار در مرحله اول ، اعضای شورای شهر بلافاصله برای انتخاب گزینه دیگری دست به کار شدند .

وی افزود : گزینه های جدیدی در این مدت معرفی شدند و بعد از مطرح شدن دیدگاه ها و برنامه های آنها در صحن شورای شهر ، ویژگی های آنان مشخص شد و مقرر شد انتخاب شهردار برای شهر ساوه با دقت بیشتری انجام شود .

رییس شورای شهر ساوه با بیان اینکه حمید حیدری که بعنوان یکی از گزینه ها مطرح بود قبل از رای گیری انصراف خود را اعلام کرد گفت : در این دوره انتخاب شهردار و در مرحله اول شش گزینه آقایان مصباحی ، غفاری ، فرداد ، صالحی ، مفاخریان و یوسفیان به رای گذاشته شدند که دو نفر به مرحله پایانی راه یافتند .

حاج امینی تصریح کرد : در مرحله پایانی بین آقایان فرداد و یوسفیان رای گیری صورت پذیرفت که در پایان آقای یوسفیان با کسب ۵ رای از ۹ رای بعنوان شهردار منتخب برگزیده شد .

وی با بیان اینکه بلافاصله صورتجلسه این انتخابات برای کمیته انطباق و وزارت کشور ارسال میشود گفت : با توجه به اینکه برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر حکم شهردار توسط وزیر کشور صادر میشود , فرآیند گزینه انتخاب شده به کمیته انطباق ارسال میشود که پس از تایید برای صدور حکم راهی وزارت کشور خواهد شد .

رئیس شورای شهر ساوه خاطرنشان کرد : امیدواریم با صدور حکم شهردار ساوه روند امور مدیریت شهری سرعت بیشتری به خود بگیرد و تعامل بین شورا و شهرداری در پیشبرد اهداف این شهر تسریع شود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی