پایان واکسیناسیون کرونا در صنایع شهرستان های ساوه و زرندیه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۱:۵۹:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی با قدردانی از مشارکت خوب صنایع در انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا گفت : واکسیناسیون کارگران و کارکنان شاغل در شرکت های صنعتی در ساوه و زرندیه که از شهریور ماه آغاز شده بود ۱۰ آبان ماه با تزریق دز دوم واکسن در آخرین گروه به پایان رسید .

وی با بیان اینکه صنایع از مراکز تجمیعی محسوب شده و جز مشاغل گروه یک هستند گفت : با توجه به اینکه تولید در تمامی شرایط کرونایی به فعالیت خود ادامه میداد و از طرفی ۴۰ هزار نفر از شاغلین صنایع و با احتساب اعضای خانوادشان جمعیت قابل توجهی از ساوه و زرندیه را تشکیل میدادند , واکسیناسیون این قشر از اهمیت بالایی برخوردار بود .

سخنگوی دانشکده تصریح کرد : افزایش درصد پوشش واکسیناسیون این قشر منجر به ارتقع سطح ایمنی در جمعیت شهرستان های تابعه شد و به تبع آن از شیوع بیشتر بیماری کنترل خواهد کرد .

کریمی از مشارکت ۵ تیم سیار در فرآیند واکسیناسیون شرکت های صنعتی خبر داد و عنوان کرد : واکسیناسیون کرونا ۸۶ واحد صنعتی پرجمعیت در محل کارخانه انجام شد اما کارگران صنایع کوچک با هماهنگی قبلی در مراکز تجمیعی مستقر در سطح شهرستان های ساوه و زرندیه واکسینه شدند .

وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه با همکاری گروهی موفق شدیم واکسیناسیون کارگری را به ۸۱ درصد برسانیم که انتظار میرود با رفع مشکل واکسیناسیون افرادی که به کرونا مبتلا شده و نیاز به طی شدن دوران نقاعت دارند , این شاخص بازهم افزایش یابد .

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در ادامه از تزریق ۴۰۸ هزار و ۶۷۵ دز واکسن تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه یازدهم آبان خبر داد و گفت : از مجموع واکسن های تزریق شده ۲۴۴ هزار و ۶۰۳ دز بعنوان نوبت اول و ۱۶۴ هزار و ۷۲ نیز بعنوان نوبت دوم به شهروندان تزریق شده است .

وی تصریح کرد : تاکنون بالغ بر ۸۱ درصد از افرادی بالای هجده سال حداقل یک دز از واکسن را دریافت کرده اند و ۵۵ درصد نیز بصورت کامل واکسینه شده اند .

دکتر کریمی با تاکید بر اینکه شهروندان علاوه بر مراکز تجمیعی میتوانند به پایگاه های سلامت نیز برای تزریق واکسن مراجعه کنند گفت : تزریق واکسن کرونا علاوه بر مراکز ۳ گانه تجمیعی واکسن شهر ساوه در تمامی مراکز و پایگاههای سلامت در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ دقیقه انجام می گردد.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه مجموع بیماران بستری در ساوه و زرندیه بعلت ابتلا به کرونا را ۶۲ نفر عنوان کرد و گفت : طی روز اخیر ۴۹ نفر بصورت قطعی به این بیماری مبتلا شده اند که ۱۵ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند و متاسفانه ۱ نفر نیز طی این مدت جان خود را از دست داد .

وی مجموع بیماران فوت شده قطعی از ابتدای شیوع کرونا در این دو شهرستان را ۶۲۱ نفر عنوان کرد و گفت : در صورت بروز پیک های بعدی , کسانی که واکسن دریافت نکرده اند در معرض بیماری قرار خواهند داشت لذا از شهروندان میخواهیم در انجام واکسیناسیون تاخیر نکنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی