ادعاهای رژیم صهیونیستی تو خالی است | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۵۰:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه فرهنگ عمومی را مساله ای مهم و قابل توجه دانست و گفت : فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ وسیع و گسترده ای در حوزه های مختلفی است که میان عموم مردم رواج دارد و به عنوان یک بستر، در تعیین مصادیق زندگی روزمره و سبک زندگی افراد جامعه اثر گذار است .

وی با بیان اینکه حسب تاکید مقام معظم رهبری برای هدایت و اداره فرهنگ عمومی در جامعه، یک کار ویژه لازم است گفت : جامعه و متولیان امر باید عوامل تاثیر گذار در فرهنگ عمومی را شناسایی , مدیریت و برنامه ریزی کنند.

خطیب نماز جمعه ساوه افزود : یکی از عوامل تاثیر گذار در این موضوع وسایل و تکنولوژی جدید مانند کامپیوتر، تلفن همراه، ماهواره، اینترنت و چنین فضاهای مجازی است که متاسفانه نقش تخریبی این گونه موارد در فرهنگ عمومی و وضیعت فعلی بیشتر است و دشمنان ما، بیشتر از این اهرم بسیار موثر آن هم در سطح وسیع و ارزان در حال بهره برداری هستند

وی به نقش مهم رسانه ها در نقش آفرینی در ارتقا فرهنگ جامعه اشاره کرد و گفت : لزوما باید برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ عمومی هم دارای سمت و سوی کلان و کشوری باشد و هم دارای ویژگی های اختصاصی و منطقه ای تا بتواند تاثیر گذاری لازم بر مخاطبین داشته باشند.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد : اگر یک نظام فرهنگی قادر به تامین نیازهای انسانی نباشد انسانها در پی ابداع عناصر فرهنگی جدید با پذیرفتن فرهنگ های دیگر بر می آید تا نیازهای اساسی خود را تامین کنند و این فرآیند منجر به دگر گونی فرهنگی شده و در نهایت از قدرت فرهنگ کاسته می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر انصافا جامعه به فرهنگ دینی عمل کند و زندگی خود را با سبک زندگی اسلامی هم تراز کند پیشرفت اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی و رشد سیاسی قطعی است اضافه کرد : پیشرفت در گرو عمل به دستورات الهی است و باید بدانیم که پیشرفت در درون است و نه در بیرون و با اتکا به توان داخلی این موفقیت را تقویت کنیم.

امام جمعه ساوه در ادامه با قدردانی از سلحشوری دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در آزادسازی نفت ایران و توقیف کشتی متجاوز گفت : این کارغیورانه از اهمیت بالایی بخصوص در ماه آبان که سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست برخوردار است و در آستانه اجلاس وین، روحیه تیم آمریکا را ضعیف تر می‌کند چرا که باید در مقابل «قدرت تهاجمی» ایران صدایش را پایین بیاورد.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد : با توجه به تحرک جدید ایران در صادرات، اقدام سپاه ضریب امنیت دریایی صادرات ایران را افزایش داده و به «نقطه اطمینان» رساند.

وی با قدردانی از دلاوری نیروهای نظامی و امنیتی در حفظ تمامیت ارضی و شکست نقشه دشمنان گفت : با توجه به رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران، اقدام تهاجمی سپاه علیه ارباب رژیم‌صهیونیستی، توخالی بودن ادعاهای این رژیم را بیشتر برملا می نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی