متخلفان ریزش جاده مرق مرقکان به دادستانی معرفی میشود | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۳۶:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

کیوان گودرزی راد در گفتگو با ساوه نار در خصوص ریزش جاده مرق – مرقکان در بخش مرکزی گفت : بر اثر جاری شدن سیل در مسیر بازسازی شده روستاهای مرق – مرقکان از توابع بخش مرکزی , متاسفانه جاده دسترسی به منطقه ریزش کرد .

وی افزود : سال گذشته نیز این مسیر بدلیل رانش زمین تخریب شده بود که با کلی پیگیری و صرف هزینه و استفاده از پیمانکار مسیر دسترسی بازسازی شده بود اما متاسفانه به دلیل کوتاهی های صورت گرفته تمامی زحمات به هدر رفت .

بخشدار مرکزی خاطرنشان کرد : در پیچ پایینی این جاده آبراهی وجود دارد که لازم بود بعد از اصلاح جاده کانال یا مسیری برای هدایت آب های بالادست تعبیه شود تا به جاده آسیبی نزد اما متاسفانه پیمانکار مرتبط با راه و شهرسازی این کار را نکرد و معتقد بود مخروط اجرا شده زهکش آب را رد میکند که این فرآیند صورت نگرفت .

گودرزی با بیان اینکه هفته گذشته دهیار روستا با ارسال نامه ای به اداره راهداری تاکید کرده بود که آب عبوری در حال شستن جاده است گفت : متاسفانه علیرغم نامه نگاری اقدام خاصی صورت نگرفت و بر اساس سهل انگاری و عدم انجام وظایف محوله , جاده سمت دره ریزش کرد و همه اقدامات صورت گرفته از بین رفت .

وی با تاکید بر اینکه در این موضوع هم پیمانکار راه و شهرسازی و هم راهداری که وظیفه انجام تمهیدات لازم برای هدایت آب را داشت کوتاهی کرده اند گفت : صبح شنبه گزارش کاملی در این خصوص تهیه و به دادستان ساوه ارسال میشود تا تصمیمات لازم توسط مقامات اتخاذ شود .

بخشدار مرکزی اعتبار سال گذشته برای بازسازی این جاده را بیش از ۳ میلیارد عنوان کرد و گفت : در حال حاضر با اعزام خودروهای راهداری و برای تسهیل در تردد اهالی، محور جایگزین قبلی در دست بازگشایی است تا اهالی روستا‌ها با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش فارس اوایل سال گذشته بود که رانش زمین باعث تخریب محور ارتباطی دو روستای مرق و مرقکان شد و باعث شد که رفت و آمد تنها از طریق قایق و از سد الغدیر صورت بگیرد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی