ریاست مجمع بسیجیان ساوه به یک خانم رسید | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۳۰:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرمانده سپاه ناحیه ساوه عصر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات مجمع بسیجیان شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات بسیج ناحیه ساوه برگزار شد گفت : در این انتخابات افرادی را بر میگزینیم که از درون هیئت های اندیشه ورز اقشار مختلف و بسیج محلات هستند .

سرهنگ حجت اله دستجانی افزود : افرادی که خود را کاندیدای این مجمع کرده اند کسانی هستند که برای راهوری بسیج و نقش آفرینی آن در جامعه چه در بحث درون سازمانی و چه برون سازمانی شایستگی های لازم را داشته و از دل بسیج هستند .

وی با بیان اینکه بسیج نیرو محرکه انقلاب است گفت : بسیجیان باید همواره در میدان عمل باشند تا باعث حاکم بودن ارزش های والای انقلاب در این کشور باشند.

دستجانی خاطرنشان کرد : ماهیت مجمع بسیجیان شهرستان این است که با حضور و نظارت موثر در اجرای برنامه ها و ماموریت ها , رسالت بسیج را در جامعه اجرایی کنند.

فرمانده سپاه ناجیه ساوه نقش آفرینی مجمع بسیجیان شهرستان را در حوزه مطالبه گری و ارائه برنامه های مختلف عنوان کرد و گفت : مجمع بسیجیان شهرستان چنانچه نقصی را در جایی مشاهده میکند با برگزاری نشست های کارشناسی با دستگاه متولی باید بدنبال رفع آن باشد و در صورت به نتیجه نرسیدن جلسات راه مطالبه گری را پیش بگیرد .

وی با تاکید بر اینکه افراد برگزیده میبایست با تمام توان راهبری درون و بروج بسیج را مدیریت کنند گفت : انتخابات جاری به مانند سایر انتخابات باید با دید باز و انتخاب افراد شایسته که برنامه خوب ارائه داده اند برگزار شود تا با انتخاب این افراد نقاط ضعف و قوت را شناسایی و تقویت کنیم.

دستجانی کمک به تحقق دولت اسلامی و در طراز انقلاب اسلامی را رسایت مهمی برای بسیج دانست و عنوان کرد : باید در درون خودمان افرادی را تربیت کنیم تا انسان هایی که در آینده در این کشور سکان دار مدیریت میشوند در طراز انقلاب باشه و اهداف انقلاب را به پیش ببرند .

وی افزود : اینکه هنوز نتوانسته ایم آنطور که باید و شاید دولت در طراز انقلاب بسازیم از ضعف و کوتاهی ما بوده است که باید در تلاش برای جبران آن باشیم.

فرمانده سپاه ساوه انتخابات مجمع بسیجیان را فرصتی برای کمک به حکمرانی انقلاب اسلامی و ارائه ایده های ناب دانست و گفت : همانطوری که امامین انقلاب بسیج را فرمول تبدیل تهدید به فرصت میدانسته و از آن بعنوان موتور محرک انقلاب یاد کرده اند , امروز باید برای مطالبه گری و راهوری بسیج خود را در میدان عمل قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این انتخابات که با حضور ۶ کاندیدا برگزار شد , خانم صنم هدایتی با کسب اکثریت آرا بعنوان رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ساوه انتخاب شد .

همچنین آقایان محمد رشید و محمد خندان به ترتیب بعنوان نایب رئیس اول و دوم برگزیده شدند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی