ساوجی ها در غربت جشنواره گل به راه انداختند | ساوه نار چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳۰۰:۴۵:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در این دیدار که از ساعت ۱۴ به میزبانی خوشه طلایی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد تیم خوشه طلایی که از امتیاز میزبانی به دلیل مشکلات زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه محروم است به مصاف تیم پایین جدولی شاهین شهرداری بوشهر رفت.

شاگردان مهابادی در تیم خوشه طلایی ساوه که برای برد پا به میدان مسابقه گذاشته بودند توانستند با سه گل زده و یک گل خورده در نیمه اول برنده به رختکن بروند . در نیمه دوم روند هجومی تیم خوشه طلایی ادامه داشت و طلایی پوشان با زدن ۲ گل دیگر موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۱ مهمان خود را گلباران کنند.

برای ساوجی ها در این مسابقه علی ارجمندیان و پیمان نامور هرکدام ۲ بار و پیمان پور صادقی گلزنی کردند و تک گل مهمان را مهدی ببری وارد دروازه کرد .

خوشه طلایی با کسب این سه امتیاز با دوازده بازی و مجموع ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و در آن سو شاهین شهرداری بوشهر که شرایط خوبی را سپری نمیکند با ۴ امتیاز در جایگاه هفدهم است.

ساوجی ها دیدار بعدی خود را روز جمعه ۱۷ دیماه مقابل آرمان گهر تیم سوم جدول برگزار خواهند کرد که در صورتی پیروزی تاثیر خوبی در ارتقا جایگاهشان در جدول خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی