تکمیل پروژه های نیمه تمام و ناقص دستورکار مهم شهرداری | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۴۰:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امیررضا یوسفیان شهردار ساوه شب گذشته در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در ساوه با بیان اینکه تمام تمرکز خود را برای انجام وظایف محوله قرارداده ایم گفت : مردم امروز از شعار دادن ها خسته شده اند و امروز باید با حضور در میدان و عمل به وظایف محوله به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره جدید شهرداری عملگرایی سرلوحه امور است گفت : اتخاذ سیاست های موضعی و موضوعی در حوزه مدیریت شهری با به کار گیری مشاورین قوی و بهره مندی از تجربیات و دانش مدیران شهری بدور از کارهای سلیقه ای و دستور کار شهرداری و شورای شهر در دوره جدید است.

شهردار ساوه در ادامه با بیان اینکه بودجه سالجاری شهرداری ساوه ۱ هزار و ۵۰ میلیارد تومان است گفت : از ۴۶۱ میلیارد تومان بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ توانستیم به همت مدیران و تلاش جهادی مجموعه رقم محقق شده را به ۴۶۳ میلیارد در سه حوزه اداری , عمرانی و خدمات شهری برسانیم .

یوسفیان تکمیل پروژه های نیمه تمام و ناقص را دیگر دستورکار مهم شهرداری دانست و خاطرنشان کرد : در سنوات گذشته پروژه های متعدد و مهمی بصورت نیمه کاره یا تعطیل درآمده اند که با فراخوان تعدادی از آنها را در دست اجرا داریم.

وی خاطرنشان کرد : آغاز به کار ساخت پردیس سینمایی در محله قاسم آباد , آغاز فرآیند ساخت استخر مخصوص بانوان و همچنین تکمیل ساختمان نیمه کاری شهرداری توسط شرکت های بومی شهر ساوه در حال انجام است .

شهردار ساوه با بیان اینکه در سفر وزیر ارشاد به ساوه قول های مساعدی برای انجام پروژه پردیس سینمایی داده شده است گفت : در این مجتمع تجاری – مسکونی و پردیس قراراست ۱۴۴ واحد مسکونی و تعدادی واحد تجاری نیز احداث شود که اجرای کارگاه و بسترسازی آن در دست انجام قرار دارد .

وی در بخش دیگری از این نشست خبری به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اشاره داشت و با بیان اینکه در خطوط ۲۰ گانه دچار مشکل بودیم گفت : در روزهای پایان سال گذشته با همکاری استاندار محترم , نماینده و سایر دست اندرکاران توانستیم ۵۰ اتوبوس جدید خریداری کنیم که ۸۰ درصد مبلغ آن را دولت متقبل شد و ۲۰ درصد مابقی را علیرغم برخی سنگ اندازی ها برای جبران عقب ماندگی تهیه و با واریز آن زمینه دریافت اتوبوس ها فراهم شد.

یوسفیان گفت : مدت انتظار مردم در زمان اوج فعالیت خطوط اتوبوسرانی به ۴۰ دقیقه میرسد که دریافت این اتوبوس ها کمک قابل توجهی به کم کردن این زمان خواهد کرد و بعنوان یک تحول بزرگ برای خدمت رسانی به مردم شناخته میشود .

شهردار ساوه در ادامه با اشاره به دریافت قیر یارانه ای برای ادامه طرح نهضت آسفالت در ساوه خبر داد و عوان کرد : تا امروز ۴۱۴ تن قیر یارانه ای دریافت کرده ایم و بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ تن دیگر در دست اقدام برای دریافت است که میتوانیم به این میزان نسبت به آسفالت مناطق مختلف شهر خصوصا حاشیه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی فرصت سوزی ها انجام شده اما در این دوره از تمام فرصت های برای جذب اعتبارات و سهمیه ها استفاده میکنیم گفت : برای حرکت شتابان قطار مدیریت شهری به جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف خواهیم پرداخت و با چابک سازی بدنه نیروی انسانی بدنبال استفاده بهتر از ظرفیت ها و استعدادها هستیم.

رئیس شورای شهر ساوه نیز در این نشست با بیان اینکه شورای شهر هیچگونه دخالت مستقیمی خارج از وظایف محوله در امور شهرداری ندارد گفت : مدیران شهرداری باید روحیه کار تیمی , خدمت صادقانه و مهمتر از همه وظیفه شناسی را دارا باشند .

احمد حاج امینی افزود : بعضا برخی افراد از دخالت شورای شهر در تصمیمات شهردار یا شهرداری میگویند اما اینطور نیست و اعضای شورای شهر تنها به وظایف محوله میپردازند ضمن اینکه اگر موردی بصورت مصداقی گزارش شود حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در این جلسه خبرنگاران به سوالات و نقطه نظرات خود پرداخته و مدیران شهری نیز پاسخگوی مطالبه آنها بودند


گزارش و خبر از : نیلوفر گودرزی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی