ساوجی ها در هفته اول لیگ دسته یک گلباران شدند | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۴:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مسابقات هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور از روز شنبه آغاز شد که در یکی از دیدارهای این هفته زردپوشان خوشه طلایی ساوه در قزوین مهمان شمس آذر قزوین بودند که در پایان این دیدار با دریافت ۴ گل از میزبان خود متحمل شکست سنگین شدند .

احسان جودکی در دقیقه ۴۸ , پوریا سرآبادانی در دقیقه ۵۸ و رحمان جعفری دو بار در دقایق ۸۸ و ۹۳ موفق شدند توپ را به تور دروازه ساوجی ها برسانند .

تیم خوشه طلایی ساوه که در فصل گذشته لیگ آزادگان با ۵۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت در فصل جدید با هدایت مهدی پاشازاده به دنبال نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته و قرار گرفتن در مسیر صعود به لیگ برتر هستند.

مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران که در تیم‌های مختلف فوتبال کار کرده و توانسته کارنامه موفقی را به ویژه در صعود با تیم های متعددی به لیگ دسته اول برجای بگذارد اما حضور کوتاهی در خوشه طلایی داشت و قبل از مسابقات هفته نخست به دلیل آنچه مشکلات شخصی عنوان شده استعفا کرد و از این تیم جدا شد تا ساوجی ها با هدایت محسن بیاتی نیا پای به نخستین تقابل خود در این فصل بگذارند.

دیدار بعدی خوشه طلایی ساوه در هفته دوم لیگ آزادگان مقابل چادرملو اردکان خواهد بود .

خبر از نیلوفر گودرزی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی