دستگیری شرور متواری درعملیات ضربتی پلیس ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۵۴:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ” علی اکبر عیسسی آبادی”فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر شرارت های یک شرور متواری،بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ساوه با اشراف کامل اطلاعاتی،متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائی، سرانجام روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ، در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، ایجاد رعب و وحشت و نیز درگیری های منجر به جرح شهروندان، از جمله شرارت های این شرور سابقه دار است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به معرفی این متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: پلیس با تمام توان برای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و هرگز به افراد قانون شکن اجازه نخواهد داد تا با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی